Skocz do zawartości
przynęty na klenia     Dragon

Irlandia


Tomaszek

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 weeks later...
przynęty na klenia   Dragon

Witam!! Jestem nowicjuszem wśród wędkarzy i zacząłem sie w to bawić dopiero parę tygodni temu właśnie w Irlandii. Nie mam jeszcze wielu doświadczeń, ale pomału się uczę pod okiem bardziej doświadczonego kolegi. Obaj jednak nie mamy doświadczenia na wodach Irlandii (wędkujemy na rzece i nastawiamy sie na szczupaka raczej). Zastanawia nas jednak coś, bo tak jak jesienią zdarzało się na wyjście po 2 ryby (nie duże) złapać, tak teraz po nowym roku zamarło wszystko kompletnie. Nie chcą wogóle brać. Zastanawiamy się co może być powodem(zaznaczę, że temp trzyma się od 10 do 15 stopni cały czas), czy może to być wcześniejsze tarło, czy tak jak znajomy Irlanczyk mówił foki zapuściły sie z oceanu w górę rzeki i wyjadły lub wystraszyły szczupaka..Sam nie wiem, może ktoś wie coś na ten temat..Prosze o info i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze nie miałem przyjemności wędkować na wodach irlandzkich ale właśnie o fokach czytałem w tutajszych periodykach. Nawet jak wędkujesz na morzu, obojętnie czy z brzegu czy z łodzi - jak zobaczysz że pojawiły się foki to możesz zwijać sprzęt i zmieniać miejscówką na inną oddaloną przynajmniej o kilka mil. Tak przynajmniej pisali miejscowi spece.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomaszek gdzie cię u licha pognało ,ale przynajmniej będziemy mieli relacje z pierwszej ręki

i pamiętaj o fotkach .

maniek, obiecuję! W ten weekend już zamierzam przynajmniej zobaczyć moje przyszłe łowisko/łowiska no i odwiedzić miejscowy wędkarski. Jak będzie o czym to napewno napiszę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...
odwiedzić miejscowy wędkarski.

ojjjj... będzie o czym pisać...

półtora roku temu odwiedziłam Walijski wędkarski...

wyszłam z niego chora po prostu, ale bogatsza o kilka zbrojonych gum storma :D