Skocz do zawartości
przynęty na klenia     Dragon

Zestaw dla początkującego


damciu92

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Jestem zielony po woli czytam o tym wszystkim uczę się wyrabiam kartę ale chciałbym zakupić jakiś zestaw który mi posłuży przez jakiś czas. 

Nie będę na pewno zawodowo wędkował tylko okazyjnie a potrzebuje w miarę zestaw który pozwoli mi nauczyć się wszystkich zagadnień w praktyce. 

Mam jakieś 400 zł do wydania na sprzęt warto brać zestaw czy osobno kupować. 

Oraz co warto kupić proszę o rade najlepiej linki. 

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przynęty na klenia   Dragon

Zależy na jaką byś chciał metodę łapać :) Spinning, spławik, grunt itd. :) Ja zaczynałem swoją przygodę od spławika, łapałem świnki, klenie, karasie a miałem tylko jakiś zestaw za 60zł (ale nie polecałbym takiego rozwiązania) ;) Moim zdaniem nie warto na samym początku kupować drogiego sprzętu... Np. jeśli chodzi o spinning to zaczynałem od kija Carbomaxx cw do 15 gram, kosztował chyba coś 60-70zł a to był naprawdę fajny kij i pewnie dalej bym go używał gdyby nie to że go złamałem siedzeniem od samochodu :) 

Przede wszystkim napisz jaka metoda lub jakie ryby Cię interesują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiesz chciałbym dwoma metodami by mieć też jakies pole manewru. Na pewno na początek odpadaja drapiezniki wiec spining to raczej grunt i spławik od tego bym zaczął. Wiesz co nie chce drogiego ale po próbować jak to będzie. Na muchę też pewnie nie bedę łowił na poczatek. Wiec co byś mi polecił brać gotowy jakis zestawik czy jak?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach