Skocz do zawartości
tokarex pontony

Wedka z kolowrotkiem do 200 prezent


ticak

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem ze 200zl to nie dużo, ale więcej nie jestem wstanie przeznaczyć.

Mój ojciec kiedyś łowil 15-20 lat temu teraz przeprowadza się do domu nad jeziorem i na urodziny chciałbym kupić mu jakąś wędkę z kolowrotkiem nie znam się zupełnie na tym i liczę ze mi pomożecie. 

Chodzi o łowienie z pomostu i łódki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przynęty na klenia   Dragon

Witaj. Jest wiele metod w wędkarstwie. Sprecyzuj czy ma to być wędka pod spławik, czy może na grunt - tzw. picker  lub feeder, czy też może pod metodę spiningową. Jeśli sprecyzujesz wymagania to ktoś Ci chętnie pomoże. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli do łowienia ''z pomostu ,i łódki'' to raczej wybrał bym kij spiningowy standardowo 270cm do 30g , z łódki wygodniejszy był by krótszy , ale i 2,7m da radę - taki spining nada się pod spławik, (najlepiej poszukać jakiegoś modelu z większymi przelotkami  ) nada się do łowienia z gruntu , gdzie jako sygnalizator wystarczy styropianowa 'bombka'' no i zawsze taką wędką można pomachać blachami :) Ojciec te 15-20 lat temu pewnie miał jakiś teleskop i spining ''szklak'' nie wiadomo czy picker by mu pod pasował , lub jakiś match? Kołowrotek jakiś z tańszych , chociaż ja bym kupił sprawdzony Shimano Catana  ale to już ze 150zł. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzadko kiedy wędkarz będzie w pełni zadowolony ze sprzętu wybranego przez kogoś innego. Tylko bon podarunkowy do sklepu wędkarskiego, w tym przypadku na 200zł i wybiera sobie co sobie sam chce.

 

buszmen Shimano Catane to ja katuje 5 rok różnymi metodami połowu i paść nie chce :D  Dobry kręcioł, mimo, że już z malezyjskiej produkcji był a nie japońskiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach