Skocz do zawartości
tokarex pontony

Jaką tyczkę wybrać na początek


robert142

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 months later...
przynęty na klenia   Dragon

Witam

Od nastepnego sezonu zaczynam lowic tyczka jeszcze nigdy nie lowilem ta metoda tylko batami. I rozgladam sie za jakas tyczka do nauki ale w sumie jestem zielony w tej dziedzinie i raczej chcial bym do nauki kupic jakas tania tyczke 11m.

Problem jest w tym ze tak naprawde to znalazlem tylko 2 modele.

1.JAXON CRYSTALIS FLOATMASTER 11M

2. YORK RAPID-PRO 11m Put Over

to sa wedki do 500zł jaxon jest ok 150 zl tanszy od yorka.

Moze ktos mi opisac ktora tyczka jest lepsza i dlaczego oraz jak jest z topami tzn jaki najlepiej spisuje sie top dlugosci? 2/4 elem? czy tyczka i 1kpl topu starcza mi? czy 2kpl to podstawa?

A moze ktos ma inny model tyczki do 500\600zl?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. YORK RAPID-PRO 11m Put Over

POLECAM. Mam tą tyczkę i jest super. Do nauki idealna. Chociaż częściej łowię 9,2m bo odłączam tą pierwszą część. Tyczka jak za tą kaskę warta polecenia. Niestety złamałem szczytówkę od topu... ale z mojej winy. Tyczką łowiłem jak na razie około 1kg leszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No umnie to nie przejdzie bo mam dosc sporo zawodow tzn mialem w tym roku a mysle ze w nastepnym bede mial ich wiecej wiec 1 top mi nie pomoze.

A do yorka zabardzo mnie nie ciagnie ;( czy ten jaxon naprawde jest tak zly? mam 6m bata z modelu crystalis ace i bardzo sobie chwale.

A jakiej dlugosci jest ten top 2 -skladowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale York jest bardziej chwalony od Jaxona
Jest bardziej chwalony, a co najważniejsze lżejsze, tylko o 40 g. ale zawsze coś :wink:

W tym roku też się przymierzałem do kupna Yorka, ale 9,5m.Nie kupiłem bo spóźniłem się i znajomy mówił, że wszystkie poszły jak świeże bułeczki i nie było żadnej reklamacji na ten towar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach