Skocz do zawartości
Eldorado najtańszy sklep wędkarski w sieci     przynęty na szczupaka
DAMIANO

WROCŁAWSKA ODRA

2542 postów w tym temacie

Robactwo kupione, więc klamka zapadła - jade jutro z ranqa - jak coś połapie to sie pochwale - no chyba że złapie katar ;)

Gdzie jedziesz łowić ? Może wpadnę zobaczyć efekty :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
przynęty na szczupaka   Dragpm

Jade na przystań harcerską - najświerzsze wieści mam że ponoć odmarznięta i da sie łowić, a bede od świtu gdzieś do południa, o ile pogoda albo brak brań mnie nie wygoni. Wpadaj :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ledwo wrocilem i zdazyłem sie rozpakowąc i zrobić kawe :)

Przystań faktycnzie odmarznięta tak w 2/3 od strony Odry, ale łowić się da, oprócz mnie doliczyłem się jeszcze ośmiu moczykijów. Pogoda idealna, ciepło, cisza, spokój, pięknie budząca się po zimie przyroda - sójki, wrony siwe, jastrząb, bażanty, tylko ryby niebardzo dopisały. Od 6 rano do południa złapałem dwa krótkie okonie, jednego takiego 25 cm, płoć 20pare centów i jazgarza prawie tak grubego jak długiego. Generalnie kicha. No ale kontakt z rybą był i na otwarciu sezonu nie zszedłem z wody o kiju :)

Wszystkie ryby wzięły z gruntu na czerwone robaki - klasyczna gruntówa z koszyczkiem zanętowym. Na spławik, a probowalem połapać batem 8m ani brania, zero, nic nul przez bite sześć godzin. No ale pewnie za krótko ciepło było - w przysżłym tygodniu powinny być już prawdziwe płociowe żniwa :)

P.S.

Oczywiście wszytko posżło w wode z powrotem (poza jazgarem którym nakarmiłem wrony siwe - tłukły sie o niego w locie - niesamowity widok).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hej. Czy to ty byłeś w takiej biało czarnej chuście ? Ja chwilę spinningiem porzucałem. Nie miałem czasu za dużo. Jutro chętnie bym się gdzieś wybrał :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No pewa ż to ja byem w tej arafatce :D Trzeba bylo podejsc zagadac :) Jutro jak ojdziesz to juz powinienes miec lodu na wofdzie o połowe mniej - i jak pojdziesz namposiadówe to zaopatrz sie w czerwne robale, bo na nic innego nie brało :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja chyba pójdę na główny kanał. Robaczki może uda mi się z ogródka wykopać a jak nie to może sklep wędkarski będzie otwarty to zakupię. Następnym razem musimy się jakoś lepiej zgadać.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

to ja bylem po drugiej stronie :) pawel ... to ze mna gadales nad woda :) niczym sie nie chwalisz wiec rozumiem ze nic nie zlapales.. szkoda. ja w sumie zlapalem okonka (splawik + bialy robson) okolo 15cm, czyli tez niespecjalnie ale przynajmniej nie wrocilem o kiju:) moze nastepnym razem bedzie lepiej.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja dzisiaj byłem na tej miejscówce. Niestety kolejny wypad bez niczego. Łowiłem na feederka i odległościówkę. W tygodniu planuję 1 dzień urlopu wybrać i wyskoczyć na kanał żeglógowy. Mam nadzieję, że w końcu coś złowię :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

wczoraj bylem ze spinem w okolicy ujścia Widawy , tylko ze po drugiej stronie rzeki , niestety efekty mizerne ale samo wyjście - bezcenne piękna pogoda i ta cala rzeka budząca się do życia w końcu zacznie się łowienie :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hehe potwierdzam - wlasnie zrobilem sobie przerwe w pracy i podskoczylem tam (mam rzut beretem) - siedzi dwoch moczykijów, ciągną cąłkie sensowne leszczyki. Z tym że jak to na Oławce - syf malaria zule i latające papiery - nie za przyjemnie sie tam łowi :/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Potwierdzam syf jakich mało akurat na tym odcinku ale rybki biorą. Kilka dni temu chłopaczek wyciągnął na moich oczach leszcza takiego z 70-80- deko a to już spory jak na marzec. Wtedy siedziało trochę ludu po obu stronach ( z 15 -stu).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W sobotę znów byłem na Przystani Harcerskiej, tym razem troche połapałem - choć pogoda była paskudna, wiało i co jakis czas rzucało z nieba żabami :wink: . Padła bardzo ładna płoć ponad 35 centów, pare mniejszych, ale na spławik jeszcze słabo brało. za to z gruntu, na koszyczek, połapałem byczków - na pęczek pinek. Brały całkiem nieźle, takie 20-30 centów, nie mierzyłem :) Złapałem tego pare sztuk, i jestem cholernie wdzięczny naszemu kochanemu związkowi za zakaz wypuszczania byczków - bez wyrzutów sumienia mogłem je utłuc i zjeść. Mówicie co checie, ale ten chwast ma przepyszne mięso, i prawie bez ości :)

Generalnie wydaje się, że długa zima w tym roku na tyle opóźniła naturalny zegar biologiczny ryb że dopiero gdzies za tydzień - dwa powinny się zacząć porządne płociowe żniwa. No ale wszytko idzie ku lepszemu, było zdecydownaie lepiej niż w poprzendim tygodniu. Zobaczymy w piątek :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hej, nie wiem jeszcze, doklandie, ale napewno z rana, tak miedzy świtem a 8.00 sie pojawie i posiedze do popoludnia (mam wolne to trzeba nadrobić :) ). Pewnie bede siedzial jak zwykle po drugiej stronie przystani, od Odry, także jak usłyszysz takie wkur.. wszytkich pikanie sygnalizatora to bede ja :wink:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam. Mam 14 lat i na Odrze zacząłem łowić w tamtym roku. Byłem tylko 2 razy, lecz bez efektów (pewnie z braku doświadczenia). Mam pytanie, czy miejsce koło mostów Warszawskich jest dobre, i co można tam złapać i na co ? Będę łowić na feedera.

Przechodziłem dzisiaj tamtędy i widziałem sporo wędkarzy więc chyba jest to dobre miejsce.

Chcę się tam wybrać w ten czwartek i piątek, może też w sobotę. I tu 2 pytanie czy opłaca się iść już nad wodę ? Z góry dzięki za odp.

Pozdrawiam i połamania kija :wink:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

bartek ja często łowię w okolicach m.warszawskiego i polecam to miejsce szczególnie na feedera jak pojawia sie miejscowi wędkarze to spokojnie możesz isc z nadzieja ze cos złowisz teraz trochę mieszają z poziomem wody i ryba głupieje ale do piątku powinno sie uspokoić

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wielkie dzięki za odpowiedź. Widziałem właśnie dzisiaj że jest bardzo wysoki poziom. Mam nadzieje że jutro nie będzie padać to się wybiorę na rybki.

Pozdrawiam :wink:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam jeszcze jedno pytanie... Na co najlepiej jest w tym miejscu łowić, i co stosować jako zanętę ? Może jeszcze ktoś wie jaka jest tam głębokość ?

Pozdrawiam :razz:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bartek zaopatrz się w białe robaki oraz czerwone, skoro masz wysoką wodę weź 2 feederki rzuć na grunt obie ( niekoniecznie na koszyk i zanete),1 na bialego 2 na czerwone - powinna ci skubać biała ryba oraz przede wszystkim byczek, myśle ze okoń też.

Ps sam zaraz smigam na rybki na barki:)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz