Skocz do zawartości
przynęty na klenia     Dragon

gdzie na ryby w najbliższy weekend?


vspr

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

wybieram się na ryby w najbliższy weekend (wielkanoc) ale jeszcze nie wiem gdzie...:)

Czy ktoś z forumowiczów zna jakieś fajne miejsce w okolicach Łodzi (tak do 150 km) gdzie można powędkować, dodam , że jestem początkującym wędkarzem.. Chodzi mi o to czy ktoś ma może namiar na konkretny mały domek w fajnym miejscu gdzie można odpocząć i trochę połapać.

Będę wdzięczny za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przynęty na klenia   Dragon

Bedzie pewnie latwiej Ci odpowiadac, jak napiszesz cos wiecej :)

Glownie chodzi o posiadanie karty wedkarskiej, jezeli posiadasz - to jaki okreg masz wykupiony, moze masz jakas ulubiona metode polowu, albo gatunek(ki) ryb. Czy musi to byc domek, czy np. namiot Ci wystarczy. Jak widzisz sporo wariantow i do kazdego pewnie rozne lowiska mozna Tobie zaproponowac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kartę mam, ale jeśli trzeba będzie dopłacić to nie problem:) jeśli chodzi o metodę to spławik - kupiłem sobie matchowke:) , gatunek - co się złapie - jestem mocno początkujący.. koniecznie domek , najchętniej gdzieś nad samą wodą w możliwe dzikim otoczeniu,

dzięki za szybkę odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezioro licheńskie(dopłata sromotna ponoć) ale ryby też nie brak.

zal.Sulejowski okolice Zarzęcina...spławik-odległościówka ale lepiej na koszyk na feedera lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach