Skocz do zawartości
przynęty na klenia     Dragon

Sprzedam zestaw wędkarski. Dla Ciebie raj dla mnie pomoc


janusz54

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam do sprzedania cały komplet wędkarski po zmarłym ojcu :(, leży mi to od ponad roku a ja na ryby nie chodzę z znajomych też nie, więc idzie na sprzedaż, nazwa taka tematu bo chłopaki nie mam już pomysłów roboty nie ma a jeść trzeba. W szczególności zależy mi na szybkiej sprzedaży bo mam chorego syna.

cena jaki mnie interesuje to: 600 zł przelewem

lub

paczka za pobraniem 800 zł

Cena się rożni jak wyżej pisałem mam syna w potrzebie, a zapalenie pluć u 2 latka to jest większy problem a antybiotyki drogie :(

Wypisałem i dałem zdjęcia wędek tylko bardziej wartościowych razem jest ich 11 każda z kołowrotkiem czasem lepszym czasem gorszym. Nie znam się na tym kolega tylko pomagał.

Zapraszam do kontaktu polecam GG, tam można ustalić i podam swój numer. Reszta do ustalenia.

Pozdrawiam.

żapraszam

Wędka na karpia Konger:

Waga:490g

długość:360

Lh7nrYA.jpg

CF0rY49.jpg

2YB6JoP.jpg

Spining + Zestawy

Długość:225cm

QGbearL.jpg

mnJkA9g.jpg

ChnNWIx.jpg

Drugi kołowrotek gratis :)

Coś na grunt:

Dane na zdjęciu

H1UoZgB.jpg

VYJ2lzX.jpg

IMQ5vNU.jpg

qYxUJa5.jpg

Bolonka

Dane na zdj

CYUYU0r.jpg

2cpOA4W.jpg

voYcRm0.jpg

Większość kołowrotków to Konger i Shimano

Zdjęcia całego zestawu:

dXame2d.jpg

QGbearL.jpg

4HRO8Tj.jpg

xC9asS9.jpg

i3hJwiS.jpg

BZxmSk4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przynęty na klenia   Dragon

mówiąc szczerze to nie wiem czy uda ci się wziąć za ten sprzęt te 600 zeta.

proponuję ci spisać dane z tych kołowrotków i wędek i napisać tutaj może wtedy będzie więcej wiadomo co to za sprzęt bo po tych zdjęciach to słabo. większość sprzętu wygląda niestety na starocie ale moge się mylić .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cena jaki mnie interesuje to: 600 zł przelewem

lub

paczka za pobraniem 800 zł