Skocz do zawartości
przynęty na klenia     Dragon

Zakup wędki typu feeder.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jutro jadę zakupić feederka, planuję wydać 300-350 zł, który będzie mi służył i na rzekę (Warta) oraz na wody stojące. Totalnie nie znam się na metodzie gruntowej stąd moje pytania.

1.) Czy kołowrotek, który posiadam tj. Shimano Exage 2500RCDH będzie się nadawał do tego typu wędki?

Poniżej dane techniczne tego kołowrotka:

Model: EXG2500RCDH

Masa (g): 315

Przełożenie: 5,2:1

Pojemność szpuli (mm/m): 0,20-240 / 0,25-160 / 0,30-110

Ilość łożysk: 4 + 1

Nawój przy jednym obrocie (cm): 74

Szpula zapasowa: 1 aluminiowa AR-C

2.) Jaki ciężar wyrzutu?? Nie zależy mi na bardzo ciężkich zestawach, chciałbym, żeby było to idealne połączenie wędki na rzekę oraz wody stojące.

Z góry dziękuje za wszystkie porady :) Sprawa pilna bo jutro wybieram się zakupić wędkę.

Przeglądałem allegro. Ta wędka mnie zaciekawiła :)

trabucco-sygnum-txl-supreme-feeder-390-mh-90g

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przynęty na klenia   Dragon

nada się, na wartę w Poznaniu jakby chciał w nurcie koszyk położyć to i 230g samego koszyka to mało

na klatki (40g) i warkocze styknie koszyk 75g

pomyślałbym o czymś z dopałką (3.30-3.90) albo kiju 3.60 raczej. 3.9m to długi sprzęt i dość nieporęczny na stojącej (to nie match, że kij trzymamy do przodu). Do tego jak nam się zachce łapać na mniejszych akwenach albo rzucać bliżej - to zrobi się bardzo niewygodnie.

Jednak decydując się na to trabucco ze świadomością powyższego nie będzie to zły wybór

jednak sięgnął bym po krótszego bardziej uniwersalnego brata: trabucco-sygnum-txl-supreme-feeder-360-mh-90g/

Kręcioł trochę mały i od biedy się nada - ale trzeba się liczyć z faktem , że na dłuższa metę go zajedziesz, 3000-4000 to rozmiary odpowiednie do feedera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach