Skocz do zawartości
tokarex pontony

Kołowrotek do Mikado Golden Lion


Silver

Rekomendowane odpowiedzi

przynęty na klenia   Dragon

Za 100 zł nie kupisz nic lepszego niż coś z jaxona..

Chyba że byś trafił na jakąś wyprzedaż lub sporą promocję.

Pytanie czy chcesz coś z wolnym biegiem czy wystarczy precyzyjny tylni hamulec. 

Sprecyzuj czego oczekujesz za stówkę :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Silver napisał:

Nie znam się 😜 Chciałbym propozycje i opis kołowrotków widziałem kilka mikado ale sam nie wiem 

 

Ja bym polecił jednak kręcioł z wolnym biegiem bo feedera zawsze można użyć jak typowej karpiówki z sygnalizatorem. 

Do takiej wędki coś w rozmiarze 4000-6000. 

Np. http://wedkarskikrakow.pl/jaxon-top-carp-frxl-500/

Lub http://wedkarskikrakow.pl/jaxon-magnet-carp-frxl-400/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Silver,od siebie mogę poradzić Ci kolowrotek Okuma Silvara Pro Baitfeeder rozmiar 45.Kręcioł cenionej firmy przez wędkarzy.Testowany przez znajomego wędkarza młodego pokolenia przy gruntówce,potwierdzam opis tej maszyny jako "mocny".;)Kołowrotki firmy jaxon sobie odpuść,mikado raczej też bym nie polecał.Popatrz jeszcze na Daiwe,kiedyś miałem w ręku młynek klasy ekonomicznej tej firmy i wydawał  się być ok,nie pamiętam co to za seria ale był bez wolnego biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, stocha napisał:

Kolego Silver,od siebie mogę poradzić Ci kolowrotek Okuma Silvara Pro Baitfeeder rozmiar 45.Kręcioł cenionej firmy przez wędkarzy.Testowany przez znajomego wędkarza młodego pokolenia przy gruntówce,potwierdzam opis tej maszyny jako "mocny".;)Kołowrotki firmy jaxon sobie odpuść,mikado raczej też bym nie polecał.Popatrz jeszcze na Daiwe,kiedyś miałem w ręku młynek klasy ekonomicznej tej firmy i wydawał  się być ok,nie pamiętam co to za seria ale był bez wolnego biegu.