Skocz do zawartości
przynęty na klenia     Dragon

Z czym na pstraga ??


BusteR

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !!

W sobote jade nad rzeke i chcialbym aby na haku zawisl kropek :)

Rzeka w ktorej bede staral sie go zlapac jest waska i plytka tylko miejscami nieco glebsza. Pstragi sa bo znajomy wile razy juz je tam lapal. Potrzebuje Waszej rady z jakimi przynetami mam sie udac na takie lowisko ??

I wszelkie rady jakie mi dacie beda dla mnie na wage zlota bo w polowaniu na kropki jestem zielony i jeszcze tej rybki na haku nie mialem :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przynęty na klenia   Dragon
  • Odpowiedzi 96
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Gość wobler129

BusteR przy tak małej rzeczce zabierz woblery pływające - możesz je spuścić z prądem rzeki więc nie będzie problemu.

Żyłeczka 0,18 i powinno być ok :)

O kiju i kręciołku nie napiszę, bo to już według każdego uznania. Ale przy takiej rzece na pewno przyda się krótki kij, choć kto wie... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomy wile razy juz je tam lapal
Potrzebuje Waszej rady z jakimi przynetami mam sie udac na takie lowisko

zapytaj kolegę, skoro wiele razy już je tam łowił to pewnie wie najlepiej!

swoja drogą ja mam zamiar udać się jutro po raz pierwszy na Kwisę na pstrągi, mam dwa małe wobki pływające parę obrotóweczek i pytanie czy łowił ktoś pstrągi na wobka "flagowca" - białego z czerwonym łebkiem??? leży taki 5 cm w mojej szufladzie i nie wiem czy go zabrać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie bede probowal kazdej przynety ze skrzynki od wobkow, blystki i gumowe przynety :)

Mysle jeszcze kupic JAXON RED TAIL i jakas tego typu obrotoweczke ladnie blyszczaca z duzym kosmatym ogonkiem:)

Dzieki za rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wobler129

BusteR ostatnio miałem pstrągi na taką żabkę własnej produkcji:

0ddfd06921b63440.jpg