Skocz do zawartości
tokarex pontony

Wybór wędki/kolowrotka


Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem początkującym wędkarzem rozglądam się za drugą wędką myślę o karpiówce co sądzicie o takim zestawie :

https://allegro.pl/oferta/wedka-karpiowka-prologic-c1-carp-3-6m-3lbs-3cz-9439507787

albo

https://allegro.pl/oferta/wedka-daiwa-black-widow-carp-3-60m-3-00lbs-3sklady-7450403138

do tego kołowrotek

https://allegro.pl/oferta/kolowrotek-fox-eos-10000-9698153541

Dodam że głównie będę łowił na wiśle i czasem na jakieś zbiorniki a może polecicie cos innego 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 years later...
przynęty na klenia   Dragon