Skocz do zawartości
tokarex pontony

Rozmiar przyponów


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem wędkarzem amatorem od kilku nastu lat i szczerze mówiąc nigdy nie przywiązywałem wagi do rozmiaru przyponu, ale z czasem moja amatorka robi się bardziej profesjonalna , lepszy sprzęt i próby połowy lepszych ryb itd. itp. Wracając do tych przyponów mam pytanie czy długość przyponu ma duże znaczenie do udanego połowu, oraz czy znajdzie się gdzieś w sieci ozmiarówka takich przyponów na daną rybę. Z tego co ja szukam to mi wywalają tylko wyniki jak zrobić piórniki własnej roboty , a o rozmiarach przyponów nic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przynęty na klenia   Dragon

Oczywiście,że długość przyponu może mieć przełożenie na nasze wyniki. Ja osobiście stosuję dość długie przypony chyba że zamiast koszyczka stosuję sprężynę to wtedy używam krótkich przyponów.

czy znajdzie się gdzieś w sieci ozmiarówka takich przyponów na daną rybę

Bolar moim zdaniem wiele zależy od specyfiki danego łowiska więc ciężko określić długości przyponów jednoznacznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łowie na rzece Odra. Jade w poniedziałek na żywca zarzucić ale tu to mam przypony wolframowe, oraz na leszczyka i tu właśnie chodzi mi o leszcza jaka długość przyponu jest dobra

Albo może inaczej się zapytam , czym się kierować przy robieniu przyponu i jak się to przekłada na parametry takiego przyponu.

PS.

Łowisko na którym łowię jest dość zaczepliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo może inaczej się zapytam , czym się kierować przy robieniu przyponu i jak się to przekłada na parametry takiego przyponu.

Luuudzie co to za pytania???

Jeżeli oczekujesz odpowiedzi to sformułuj najpierw pytanie co by miało ręce i nogi!

Równie dobrze mogę się zapytać na co się łowi ryby a jakiś ostatni Mohikanin odpisze, że na prąd :!::!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luuudzie co to za pytania???