Skocz do zawartości
przewodnicywedkarscy.p

suhhar

Użytkownik
  • Ilość dodanej zawartości

    1179
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutral

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    warszawa
  • Zainteresowanie
    tylko wędkarstwo
  1. Wydra

    kup żywołapkę ale pożądną na allegro koszt ok 120zł po złapaniu wydry wywież ja z 50km od miejsca docelowego żeby jej sie nie chciało wracać.
  2. Zbiornik Topola

    Siemka jaki stan wody na Topoli ktoś coś wie ? dzieje się coś ?
  3. Zbiornik Topola

    misiolek te czasy to chyba przed powodzią były to ja ich nie pamiętam...pewnie już to nie wróci, faktem jest zeby rybe wymiarową złowić trzeba mieć fart. BTW jak tam na łajbie ?
  4. Zbiornik Topola

    gdzie bedziesz z łajbą na Topoli ? daj znać jak efekty. Widać rybostan na Topoli jest w tragicznym stanie.
  5. Zbiornik Topola

    Jak tam na topoli dzieje sie cos? Jaka woda?
  6. Zbiornik Topola

    Pilczyk dalej siedzisz na nocce bo znaku życia nie dajesz.
  7. Zbiornik Topola

    Tydzień temu była metr niższa niż normalny stan i myślę że się utrzymuje. Zielenina straszna się zrobiła.
  8. Zbiornik Topola

    czyli stan sie utrzymuje bo jak byłem ostatnio to był metr poniżej normalnego stanu. Napisz czy coś sie działo jak byłeś.
  9. Kozielno

    czy to prawda ze na kozielnie wode spuszczają bo bedą tame robić ?
  10. Kozielno

    link nie działa...
  11. Jezioro Nyskie

    Siema panowie jak tam efekty ? byłem 2 dni słońce dało popalić za dużo ludzi nie było, woda duża, na spina ani brania, na federka leszcze takie po 50cm i jazie i karpik 40cm wiec nie jest zle.
  12. Kozielno

    Siema jak tam zawody ? ktoś ma jakieś info odnośnie wyników ?
  13. Zbiornik Topola

    Siemka panowie jaka woda na topoli ? ktoś coś tam jeszcze poławia ? leszcze sandacze ?
  14. Zbiornik Topola

    http://dza.doba.pl/artykul/drogi-dojazdowe-do-bartnik-i-topoli-utwardzili-200-tonami-kruszywa/10353/15 Szykuja sie przed gpx polski fajnie ze sie w tym temacie trohe ruszylo
  15. Zbiornik Topola

    0,5 metra to malutko szkoda ze ryba pojdziesie teraz trzec, wode opuszczą i gówno się wytrze....
×