Skocz do zawartości
przewodnicy wędkarscy     przynęty na okonie

rush111

Użytkownik
  • Ilość dodanej zawartości

    110
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

8 Neutral

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Wałbrzych

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. rush111

    Karasie

    Witam. Podepnę się żeby nie dublować wątków , ale zapytam ogólnie o dolnośląskie i najchętniej to o karasie złociste zwane też pospolitymi - chociaż ta nazwa na dzień dzisiejszy już raczej nie pasuje .
  2. rush111

    Nysa Kłodzka

    Dzięki za info .
  3. rush111

    Nysa Kłodzka

    Dzięki za info . Mam i spodniobuty i wodery także na pewno tam podjadę . A możesz jeszcze doradzić gdzie tam w pobliżu Nysy można zostawić samochód ? Pozdrawiam.
  4. rush111

    Nysa Kłodzka

    Dzięki za info . W rejonie Przyłęka jeszcze nie byłem i być może tam podjadę . A jeszcze dopytam czy tam można porzucać z brzegu , czy raczej brodzenie ? Pozdrawiam .
  5. rush111

    Nysa Kłodzka

    Witam. Czyli jak rozumiem łowiłeś powyżej mostu w Kamieńcu Ząbkowickim ? Gdzieś w necie czytałem , że sporo wędkarzy łowi na Nysie w górę od mostu "garbatego" w Topoli . Też chciałbym podjechać w ten rejon w poniedziałek na 3-4 godz. , ale nie mam pomysłu gdzie konkretnie.
  6. rush111

    Bystrzyca

    Witam. Ja byłem na Bystrzycy poniżej ujścia Piławy jakieś 2 lata temu i podobnie zero kontaktu z rybą , nawet wzrokowego I to samo zresztą na przyujściowym odcinku Piławy .
  7. @wasyl1968 a możesz podać co połowiłeś na tej wodzie bo właśnie szukam gdzie tu podjechać w tą niedzielę i może właśnie na Brodno ? Nigdy tu nie byłem a chciałbym jeszcze połowić białą rybę bo pogoda sprzyja , ale nie wiem czy tu feeder czy może spławik ? Z góry dzięki za info bo będę jechał z Wałbrzycha ok. 70 km i dlatego każda informacja na wagę każdego litra spalonego gazu Pozdrawiam.
  8. Panowie spokojnie bo wszystkie ryby wypłoszycie ;) a przecież regulamin określając okres ochronny dla danego gatunku mówi że : " Złowione ryby niewymiarowe lub będące pod ochroną muszą być bezwzględnie, z ostrożnością wypuszczone do wody." kolega @wasyl1968 rybki wypuścił i nie widzę problemu , a przecież nie jesteśmy w stanie przewidzieć czy na danej wodzie pierwszy weźmie okoń , pstrąg czy szczupak . BTW ja wszystkie ryby i tak od ok. 20 lat wypuszczam także zmian okresów i wymiarów ochronnych w RAPR nie śledzę bo jest mi to zbędne , ale pamiętam że jeśli chodzi o przerwanie łowienia i opuszczenie łowiska to kiedyś był w RAPR zapis obligujący to w przypadku stwierdzenia tarła ryb . Połamania P.S. Ciekawe ile wiadomości prywatnych poszło do kolegi @wasyl1968 z zapytaniem a gdzie to było a i tak jak napisał powyżej @Booryss to podczas łowienia lipieni też siadają pstrągi i tylko trzeba delikatnie wypuścić - zresztą i jedne i drugie Pozdrawiam.
  9. rush111

    Bystrzyca

    Siemka. Możesz rozwinąć o jaki zakaz chodzi ?
  10. rush111

    Zbiornik Topola

    A możesz podać gdzie ten drewniany ?
  11. rush111

    Zbiornik Topola

    Właśnie wróciłem z nocki na Topoli . Tragedia ! Parking na taśmach zawalony górami ziemi . Łowiliśmy przy slipie koło garbatego i tylko kilka leszczyków 15-20 cm . Pomimo donęcania z procy i z dużego koszyka oraz stosowania wszelkiego robactwa , kukurydzy , peletu - lipa straszna .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...