Skocz do zawartości
tokarex pontony

Recommended Posts

Witam wszystkich,

Mam do zaoferowania bardzo solidną łódź wiosłową o długości 3 m wykonaną z najwyższej jakości materiałów. Zdecydowaną zaletą łodzi jest jej dwupłaszczowa budowa, która czyni ją niezatapialną, a szerokie oraz płaskie dno pozwala na komfortowy wypoczynek oraz wędkowanie. Łódź posiada pojemną bakistę, powierzchnie antypoślizgowe oraz solidne wzmocnienie na rufie pozwalające na stabilne umocowanie zarówno silnika spalinowego jak i elektrycznego.  Knagi, relingi oraz wszystkie inne okucia montowane w łodzi wykonywane są  ze stali kwasoodpornej, która gwarantuje najwyższą jakość i stuprocentową pewność braku korozji.

Cena: 2800 (do negocjacji)
 

Dane kontaktowe:
Tel.: 792 848 570 
 lub wiadomość prywatna

83986928_471624393522365_4239861564217229312_n.jpg

84333656_189130182289654_310560332030410752_n.jpg

84357149_1861863990611396_191790677976154112_n.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
przynęty na sandacze   Dragon

A możesz rozwinąć temat  ,,,,, najwyższej jakości materiałów  ,,,  , to znaczy jakich  ?

 . Z mojej strony pytanie  , ile waży ta łódka  , podałeś tylko długość a gdzie szerokość 

Dwupłaszczowa budowa  , jeżeli dwupłaszczowa to czym jest wypełnienie miedzy płaszczami , pianka czy tylko tym czym oddychasz ? czy może dwuwarstowa bo to już jest różnica .

 

Jaką spalinę można podczepić  do tej łodzi jak jest taka  wzmocniona ? chodzi mi o moc silnika

 

Pszepraszam że tak z grubej rury ale wszystkim zainteresowanym to się przyda

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam :) 

Bardzo dziękuję za szczegółowe pytania, oczywiście odpowiem na wszystkie i masz rację na pewno zainteresowanym to się przyda :) 

1.Podstawowe materiały użyte do produkcji łodzi to żywica poliestrowa, mata szklana, szpachla zbrojona, żelkoty izoftalowe.

2.Dokładnej wagi tego egzemplarza nie znam, ponieważ nie ważę każdej jednej zrobionej sztuki. A ilość użytej żywicy czy nawet grubość warstwy użytego żelkotu sprawia, że waga każdego egzemplarza może wahać się o nawet kilka kg w jedną lub drugą stronę. Orientacyjnie waży około-90 kg. Szerokość łodzi to 137 cm.   

3.Nie do końca rozumiem pytanie ... Łódka składa się z kadłuba oraz pokładu. Na każdym elemencie podstawą jest mata 3x450, na dnie pokładu, ławkach, klapie od bakisty, miejscach których znajdują się okucia i rufie wklejona na szpachle lekką i zalaminowana kolejną matą 450 jest wodoodporna sklejka. W miejscach podatnych na przeciążenia i  uszkodzenia np. krawędzie, dziób, dno kadłuba, kil  itd. jest również tkanina rowingowa. Ponadto kil wypełniony jest szpachlą zbrojoną, a nie żadną pianką jak sugeruje przedmówca . W miejscu o największej powierzchni (dnie ) znajdują się dopasowane grodzie wklejone na szpachlę i odpowiednio zabezpieczone, które gwarantują stabilną pozycję pokładu i zapobiegają efektowi "uginającego się dna" pojawiającego się w momencie zrobienia zbyt cienkiego lub wypełnionego "byle czym" dna.                                                                                                                             

Reszta przestrzeni to oczywiście powietrze, bo wypełnianie jej jakimś trefnym wypełniaczem to poroniony pomysł. Pokład wklejony jest na szpachle zbrojoną ( krawędź,miejsca styczne, miejsca oparcia na grodziach ) Wszystkie elementy okucia wklejone na sikaflex odporny na promienie UV i przykręcone nierdzewnymi śrubami z samokontrującymi nakrętkami . Tyle co do procesu produkcji wydaje mi się, że powinno wystarczyć.

Co do silnika to kwestia doboru zależy od indywidualnych potrzeb. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
10 godzin temu, masurian napisał:

Co do silnika to kwestia doboru zależy od indywidualnych potrzeb. 

Co do silnika to kwestia doboru zależy od zbadanych możliwości łódki. Na ile HP jest certyfikat? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Gość
Ten temat jest zamknięty i nie można dodawać odpowiedzi.

×
  • Dodaj nową pozycję...