Skocz do zawartości
Dragon

Mario wędkarz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    wawa

Mario wędkarz's Achievements

0

Reputacja

  1. Dokładnie. Kazdy ma prawo się pomylić. Ja na ten przykład kupiłem dziecku laptopa z serwisu aukcyjnego alledrogo za pobraniem. Przyjechał sprzęt a kurier ku mojemu zdziwieniu nie chciał kasy . Sprzedający miał taki młyn, że chcąc nie chcąc się pomylił. Sprawa się wyjaśniła - trzeba być człowiekiem. Zgadza się, każdy ma prawo się pomylić, mam za sobą ponad 500 dokonanych zakupów na allegro. Nieraz ktoś się pomylił i kulturalnie załatwialiśmy sprawę, jednak ja nie pisałem o pomyłce lecz o zwykłym oszustwie i chamskim podejściu sklepu do klienta. Towar został skradziony i ja nie jestem stroną w sprawie, rzecznik praw konsumenta powiedział mi jasno - "powinien pan dostać natychmiast towar lub zwrot kosztów. Zleceniodawcą i ubezpieczającym przesyłkę jest sklep i już w jego gestii jest wyjaśnienie sprawy z firma kurierską, ja nie jestem stroną w sprawie" Jednak sklep twierdzi inaczej i każe mi czekać drugi miesiąc aż on łaskawie wyjaśni sprawę z kurierem co mnie nie powinno interesować. Ponadto dochodzą rozłącznie się podczas rozmów jak tylko wypowiem słowo "prawa konsumenta", chamskie odpisywanie na maile typu "nic nam nie możesz zrobić". Wyobrażacie to sobie ? Wpiszcie sobie w googla "warciak opinie" i poczytajcie o podobnych sytuacjach, zmianach nicków na allegro itd. Nie dostałem też żadnego paragonu, dowodu zakupu, NIC. I nie tylko ja bo inny również. A do tego wszystkiego wchodzę w dobrej wierze na forum, zakładam konto właśnie po to żeby Was ostrzec i spotykam się z atakiem na mnie. MATRIX. Zostałem okradziony na niecałe 200 zł. podkreślam NIECAŁE, a wiecie dlaczego ? Bo kradzież do 250 zł to w praktyce nie kradzież i nic nie zdziałasz. Więc śmiem przypuszczać, że to nie kurier ukradł towar. Resztę dopowiedźcie sobie sami, czytając inne opinie na temat tego sklepu.
  2. Celem tego forum jest wymiana doświadczenia oraz relacji z naszego hobby - wędkarstwa. Jakakolwiek działalność samozwańczej policji społecznej nikogo tutaj nie interesuje Anyway, śmiem twierdzić, iż gdybyś się ładnie przywitał i zamieścił negatywną opinię wedle schematu z pierwszego posta - zapewne nikt by nie miał pretensji. Najgorsze są wycieczki osobiste i haterskie klimaty, które od razu zalatują spamem. Przepraszam za offtop, już kończę Ha! Post zacząłem: Witam wszystkich forumowiczów. Co jest w tym nieładnego ? Co wg ciebie oznacza "gdybyś się ładnie przywitał" Miałem najpierw się pokajać, bić pokłony ? Człowieku, przekraczasz granice absurdu. Pofatygowałem się i sprawdziłem Twój pierwszy post, Ty w ogóle sie nie przywitałem ani nie przedstawiłeś. Brawo! Piszesz też, że celem forum jest między innymi wymiana doświadczeń, a co ja niby zrobiłem ? Podzieliłem się z forumowiczami negatywnym doświadczeniem, jakie zafundował mi sklep warciak-fishing. Moim celem było ostrzeżenie przed oszustami co też poczyniłem. Pozdrawiam wszystkich serdecznie!
  3. Można zacząć i od takiego wpisu, ale dla mnie jako potencjalnego kupującego w sklepie X- krytyczny post użytkownika z jednym postem ma taką samą wartość jak post zachwalający. Myślę, że Twoją intencją było nie tyle ostrzeżenie innych wędkarzy a raczej obiecana zemsta na sprzedającym. Myślę że dla bardziej zorientowanych w marketingu to nie jest żadna tajemnica, że istnieje tzw. "marketing szeptany", dlatego w trosce o rzetelność naszego forum- źródła wiarygodnej informacji dla wielu wędkarzy- każdy z moderatorów w miesiącu usuwa kilka takich postów z ukrytą reklamą (lub czasem również antyreklamą). świetnie! może i nie ma dla ciebie wartości jednak może kogoś bardziej rozsądnego skłoni do refleksji i wpisania w wyszukiwarce nazwy sklepu i poszukania opinii innych, oszukanych ludzi, których jest naprawdę wiele. Dla takiego marketingowego rekina marketingu jak ciebie powinna to być oczywista oczywistość A tak gwoli ścisłości zamieściłem ten post na wielu forach, na których założyłem konto właśnie tylko i wyłącznie w tym celu aby przestrzec innych i o dziwo na kilku z nich podziękowano mi za to. Dla mnie to jest naturalne bo zrobiłem to w dobrej wierze, więc wasza reakcja na tym forum jest niezrozumiała. Być może osoby piętnujące mnie mają coś wspólnego z tymi oszustami ? Jakieś profity ? A może ktoś stosuje brudne sztuczki "buzz marketingu" drogi kolego. Więc zapytam cię, gdzie tu jest HACZYK ?
  4. Szanowny panie adminie. Nie rozumiem. Z pana wywodu wynika, że nie mogę zacząć mojej obecności na forum od takiego wpisu ? a jakie to ma znaczenie ? bzdura!! zamiast piętnować takie zachowania jakie opisałem to piętnujesz mnie ? spraw sobie tę przyjemność i usuń mnie z forum, wisi mi to
  5. Witam wszystkich forumowiczów. Chciałbym Was ostrzec przed sklepem (wymoderowano. Admin) Zamówiłem u nich towar, z paczki zostały skradzione wartościowe produkty. Spisałem protokół uszkodzenia a sklep nie poczuwa się do zwrotu ani towaru ani kosztów. Rzecznik praw konsumenta twierdzi, że nie jestem zupełnie stroną w sprawie i powinienem od razu otrzymać towar ponownie lub pieniążki. Sklep twierdzi inaczej i radośnie czeka na wyjaśnienie sprawy z kurierem. Sprawa ciągnie się drugi miesiąc, pan który odbiera telefony bezczelnie się rozłącza i ma mnie gdzieś. Kupowałem setki rzeczy przez internet, miałem różne sytuacje jednak to bije wszystko na głowę. Być może ten wpis oprzytomni. Szkoda tylko, że musiałem to wyjaśniać mojemu synkowi, który czekał na sprzęt z niecierpliwością aby wybrać się z tatą na pierwsze wędkowanie. Na szczęście są jeszcze inne sklepy stacjonarne, w których by the way, kupiłem ten towar taniej. A żeby było ciekawiej oto co sklep mi napisał w mailu, po mojej informacji, że opiszę sprawę na forach: „MAM TO GDZIEŚ I TE FORA TEŻ SA ZAKŁAMANE I MOGĘ KUPIĆ ZA 500 ZŁ NA ROK KILKU KLIENTÓW KTÓRZY BĘDĄ O NAS CUDA WYPISYWALI NIESTETY TAK TO DZIAŁA.CZY MYSLI PAN ŻE NA KAŻDY POST ODPISUJE WĘDKARZ KOLEGA ???”
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.