janusz54 Napisano 10 Marca 2015 Share Napisano 10 Marca 2015 Witam mam do sprzedania cały komplet wędkarski po zmarłym ojcu , leży mi to od ponad roku a ja na ryby nie chodzę z znajomych też nie, więc idzie na sprzedaż, nazwa taka tematu bo chłopaki nie mam już pomysłów roboty nie ma a jeść trzeba. W szczególności zależy mi na szybkiej sprzedaży bo mam chorego syna. cena jaki mnie interesuje to: 600 zł przelewem lub paczka za pobraniem 800 zł Cena się rożni jak wyżej pisałem mam syna w potrzebie, a zapalenie pluć u 2 latka to jest większy problem a antybiotyki drogie Wypisałem i dałem zdjęcia wędek tylko bardziej wartościowych razem jest ich 11 każda z kołowrotkiem czasem lepszym czasem gorszym. Nie znam się na tym kolega tylko pomagał. Zapraszam do kontaktu polecam GG, tam można ustalić i podam swój numer. Reszta do ustalenia. Pozdrawiam. żapraszam Wędka na karpia Konger: Waga:490g długość:360 Spining + ZestawyDługość:225cm Drugi kołowrotek gratis Coś na grunt: Dane na zdjęciu Bolonka Dane na zdj Większość kołowrotków to Konger i Shimano Zdjęcia całego zestawu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bronek Napisano 10 Marca 2015 Share Napisano 10 Marca 2015 mówiąc szczerze to nie wiem czy uda ci się wziąć za ten sprzęt te 600 zeta. proponuję ci spisać dane z tych kołowrotków i wędek i napisać tutaj może wtedy będzie więcej wiadomo co to za sprzęt bo po tych zdjęciach to słabo. większość sprzętu wygląda niestety na starocie ale moge się mylić . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jony Napisano 11 Marca 2015 Share Napisano 11 Marca 2015 cena jaki mnie interesuje to: 600 zł przelewemlub paczka za pobraniem 800 zł Chciałbym się mylić, ale ta oferta jakaś za bardzo naciągana jak na mój gust. 200 zł różnicy pomiędzy płatnością przelewem a pobraniem nie wygląda mi to dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...