Skocz do zawartości
przynęty na klenia     Dragon

Rod pod i parasol, dobra jakość w rozsądnej cenie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Potrzebuje stanowiska pod wędki, nazywa się to chyba rod pod, stanowisko na 2 lub 3 wędki, nie lubię tandety, ale bez przesady, cenowo w granicach 150-200 pln, nie wiem czy bardziej opłaca kupić się z sygnalizatorami czy bez, niby mam dwa sygnalizatory, widzę jakieś na allegro są, ale to "chińszczyzna" jakaś, widzę też w dobrej cenie Jaxona, Kongera, co sądzicie o jakości jeżeli chodzi o te firmy? nie chcę kupować w ciemno, dlatego proszę o poradę, nie znam się na tym kompletnie.

Drugie pytanie dotyczy Parasola, cenowo 150-200 pln też nie chcę tandety, najlepiej parasol z taką osłonką, żeby zabudować boki parasola, też są Kongera i Jaxona w dobrych cenach. Nie chcę żeby mocny wiatr zawiał i parasol złamał się.

Ogólnie chcę żebym zmieścił się w 400 pln i miał dobrą jakość. Jest taka opcja?

Pomożecie?

Z góry wielkie dzięki.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przynęty na klenia   Dragon
Potrzebuje stanowiska pod wędki, nazywa się to chyba rod pod, stanowisko na 2 lub 3 wędki, nie lubię tandety, ale bez przesady, cenowo w granicach 150-200 pln

W tych pieniądzach nie kupisz nic solidnego, ale za 300 zł już można znaleźć tripod wykonany w całości z aluminium np. firmy DAM). Unikaj wszelkich plastikowych złączek.

Drugie pytanie dotyczy Parasola, cenowo 150-200 pln też nie chcę tandety, najlepiej parasol z taką osłonką, żeby zabudować boki parasola, też są Kongera i Jaxona w dobrych cenach. Nie chcę żeby mocny wiatr zawiał i parasol złamał się.

Używam Kongera od kilku lat i do dziś działa. Nie oczekuj, że przy dużym deszczu nie przepuści wody (chyba że podkleisz szwy np. gumą na butaprenie). Przy dużej ulewie zaczynają się pokazywać krople. Bardzo dobry na słońce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach