kapson11b Napisano 7 Maja 2016 Share Napisano 7 Maja 2016 Witam. Jestem początkującym wędkarzem i łowie na stawie komercyjnym w swojej miejscowości (można wędkować tylko w weekendy i święta). Średnia głębokość łowiska w miejscu w którym siedzę jest 1,5-2m (miejsc nie możemy zmieniać). Powierzchnia stawu to około 4-5ha. Głownie występują tu karpie i amury (bardzo duża ilość małego karasia). Problemem na tym łowisku jest to że wędkarze bardzo dużo karmią te ryby (głównie fasola i groch) i mam pytanie czym nęcić karpie i amury żeby weszły w moje łowisko i na co je łapać. Dominują karpie w wielkości 1,5-kg. Staw znajduje się w StrzyżowiePozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Bry1ant Napisano 10 Maja 2016 Share Napisano 10 Maja 2016 Na karpir tej wielkosci powinna wystarczyc kukurydza z konopia, na wieksze trzeba bylo by podsypac cos konkretniejszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kapson11b Napisano 11 Maja 2016 Autor Share Napisano 11 Maja 2016 Konkretniejszego to znaczy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karpangler Napisano 11 Maja 2016 Share Napisano 11 Maja 2016 Na wieksze sztuki dobry bylby pelet i kulki proteinowe ale mysle ze w twoim przypadku wystarczy gotowana kukurydza i ewentualnie pelet rybny albo granulat. Zrobilbym z tego fajna paste peletowa dodal kukurydzy i atraktora np halibut albo truskawka troche kleju albo zanety. Potem zrobilbym kule wielkosci mandarynki i postrzelal z procy z 2 do 4 dni. Na koniec zestaw wlosowy z kukurydza i efekty powinny byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...