Skocz do zawartości
tokarex pontony

Połowy dorszy w Łebie

kamil1984

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!!!

Pod koniec lutego wybieram się na dorsza do Łeby. Jestem początkującym wędkarzem i nie mam za bardzo doświadczenia. Mam prośbę czy ten okres jest dobry na ryby i jakie przynęty używać. czy dobre są imitacje węgorzylub jakiś innych przynęt ?

Pozdrawiam Kamil

przynęty na klenia   Dragon
Napisano

kamil1984, obczytaj dokładnie dział 'Morze' na naszym forum. Sam się niedawno dopytywałem o różności i dostałem tu tyle wyjaśnień że więcej już chyba nie można. Przeczytaj temat 'technika połowu dorsza' i inne np ten o przywieszkach. Wszystko czego Ci trzeba tam znajdziesz.

• 3 years later...
Napisano

WITAM WSZYSTKICH!!

Uderzam z prośbą do mieszkających w Łebie lub w pobliżu.Będe w dniach 3-5 właśnie w Łebie Imiałem ochote na wypłynięcie na dorsze ale niestety jak to laik spozniełem sie widze o pare miesięcy z jakąs rezerwacją;( Może jest ktos w stanie mi pomóc jeszcze gdzies sie wbic (potrzebowałbym 2 miejsca)????Byłbym bardzo wdzięczny...

Jedę z samego południa Polski i szkoda byłoby mi nie wypłynac spróbowac tym bardziej że jestem nad morzem raz na kilka lat;(

Pozdrawiam i czekam na jakis odzew...

Napisano

Kolego jak będziesz tyle dni to zawsze 2 miejsca się znajda w tygodniu gorzej z weekendami !!!

Ja z wieloletniego doświadczenia w tym "sporcie" polecę Ci trzy naprawdę dobre jednostki a spróbowałem już w Łebie wszystkich :

- http://leb22.wlebie.pl/

-http://www.rejsy-na-dorsza-leba.pl/

-Beti M i Łeb-29 tel.59-8662144

Dobrej zabawy

Ps. Nie będę Ci opisywał i oczerniał innych jednostek bo nie wypada ale z nimi naprawdę będziesz jakieś szanse połowić!

Napisano

No właśnie ale to jest długi weckend takze pewnie moge pomażyc;(

No zobaczymy może jeszcze ktos sie odezwie na forum ,MOŻE REZYGNUJE ktos??

Nie musi bc ŁEBA dokładnie ,może ustka??coś do 100km to sobie dojadę jak cos;)

Może ktos zna tych armatorów i może cos jeszcze załatwić??