Kamil Panek Napisano 16 Października 2016 Share Napisano 16 Października 2016 Witam jestem początkującym wędkarzem proszę mi coś doradzić jakąś żyłkę lub plecionkę,gumki,wędkę,haczyki, itp do ceny 200zł Jestem juniorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wuz1u Napisano 16 Października 2016 Share Napisano 16 Października 2016 Metoda jaką chcesz łowić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Silver Napisano 16 Października 2016 Share Napisano 16 Października 2016 Jaka metoda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tadek Napisano 16 Października 2016 Share Napisano 16 Października 2016 2 godziny temu, Silver napisał: Jaka metoda ? @Kamil = sposób łowienia. Na spławik, z gruntu, spinning? Na wodzie stojącej, rzece? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamil Panek Napisano 16 Października 2016 Autor Share Napisano 16 Października 2016 no wiecie woda stojąca i czasami rzeka jak juz to metoda spining szczupak,okon i inne podajcie jakies fajne gumki zylke tylko wszystko w zakrasie 200 zl i nie dlugie te wedki do 3m Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wuz1u Napisano 16 Października 2016 Share Napisano 16 Października 2016 To jakaś wędka do 20g wyrzutu 240-270cm, przynęty typu ripper, twister (na szczupaka spokojnie nawet 11cm lub więcej dociążone odpowiednio do Twoich potrzeb). Na szczupaka żyłka 0.25 da rade + przypon mocny z dobrego fluorocarbonu lub jakis mocniejszy np. wolframowy. Na okonia to 0.18/0.20 żyłka bez przyponów żadnych i też rippery, twistery itp. tylko, że mniejsze oczywiście. Konkretnych przykładów tych rzeczy Ci nie podam bo nie wiem co tam w sklepach masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...