wake_up_jk Napisano 30 Maja 2007 Napisano 30 Maja 2007 Witam Panowie!! Czy ktoś ma jakieś doświadczenia lub rady odnośnie nęcenia węgorza podczas nocnych połowów według wyżej opisanego schematu (skruszony pellet o smaku/zapachu ryby + posiekane uklejki, a to włożone do worka samorozpuszczalnego) lub czy ktoś ma inny ciekawy sposób na jednodniowe wspomaganie połowu węgorza ? Moją przynętą będzie płoć (filet) lub ukleja (cała), a także rosówki i pijawki. Czy taka mieszanka zanętowa może pomóc w zwabieniu węgorza ? Czy nęcąc mieszanką typowo rybną jest sens zakładać na hak 2-3 rosówki lub pijawki, czy raczej ograniczyć się do zbrojenia haków w rybki/filety? Czy ma ktoś jakieś efekty przy stosowaniu jako przynętę gruntową pijawki? Wiem, wiem zawsze warto eksperymentować , mimo to liczę na jakieś ciekawe podpowiedzi i spostrzeżenia. Pozdrawiam.
_barti_ Napisano 31 Maja 2007 Napisano 31 Maja 2007 No ja też jestem początkującym. Moge jedynie powiedzieć, że napewno to może zwabić węgorza. Węgorz ma dobry węch i wyczuje tą zanęte. Pozdrawiam