Gość Anonymous Napisano 15 Maja 2005 Share Napisano 15 Maja 2005 Posiadam silnik wietieriok12 i lodke typu baczek 480 cm dlugosci.Nie wiem jak powinna byc wysokosc pawezy.Problem polega na tym ze przod lodki podnosi sie za wysoko i lodka nie nabiera predkosci. Z pomoc bede wdzieczny. pozdrawiam adam sowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artech Napisano 18 Maja 2005 Share Napisano 18 Maja 2005 może moc silnika jest za duża do ciężaru łódki, albo ciężar silnika jest za duży do masy łódki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniek Napisano 18 Maja 2005 Share Napisano 18 Maja 2005 Sowland ja zrozumiałem że masz łudke typu bączek? i ty chcesz do niej zamontować 12konny silnik radziecki?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shogun_zag Napisano 18 Maja 2005 Share Napisano 18 Maja 2005 Będzie ... bączek ślizgacz Ale poważnie ... lepiej miec zapas mocy Nie kombinuj tylko przedłóż sobie rączke od gazu, siadaj na dziobie i rura Ewentualnie weź na dziób kumpla 150 kg. Powinno pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Anonymous Napisano 18 Maja 2005 Share Napisano 18 Maja 2005 Ale macie chlopaki widze ubaw.A ja powaznie mysle o plywaniu ta lodka. Silnik kupilem nowke w kartonie /300 zl/ mimo ze rocznikiem jest stary /77r/Nie wiem dokladnie czy ta moja lodka jest typu baczek.Jest 4,80, dluga i 160 szeroka a waga okolo 110 kilo. kupilem ja z WOPR-u .Nie wiem czy moj silnik nie siedzi za wysoko.W instrukcji pisze ze pawez powinna byc na 380 wysoka a ja mam 13 cm wyzsza ale czytalem z plyta kawitacyjna powinna byc na wysokosci dna i tak u mnie jest. A moze dociazyc przod ?Jest taka mozliwosc bo ma komory.I nie chce sie nia wcale slizgac tylko normalnie plynac !!! aA nie jak teraz ze nie widze co przedemna sie znajduje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shogun_zag Napisano 18 Maja 2005 Share Napisano 18 Maja 2005 sowland, ja pisałem całkiem poważnie! Każda łódka jak dostanie powera stanie dęba bez dwóch zdań i kombinowanie z silnikiem nic Ci nie da. WOPR ma dobre krypy i te 110 kg robią swoje (stateczność na wodzie) ale musisz dociążyć przód!!! Musisz też delikatnie operowac manetka gazu a nie jak Waldemar Marszałek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniek Napisano 19 Maja 2005 Share Napisano 19 Maja 2005 Sowland sorki za takie podejście do sprawy , ale wydało mi się śmieszne że do bączka silnik 12 KM . A tu sprawa się ma inaczej , jeśli łudeczka od WOPR to może faktycznie nie jest to bączek {ale nie koniecznie].Z ustawieniem silnika w łodzi to niestety nie łatwa sprawa, po pierwsze jak pływasz sam przy takim zestawie [łudka+ silnik] to niestety Shogun ma racje , optymalnie musisz siędzieć po środku łudki i tylko rumpel sobie przedłusz a ztym nie ma probłemu.Co do pawęży to naj lepiej mi się pływało jak kolumna była troszkę dłusza i śruba troche wystawała ale pytałem się dodniaków i powiedzieli że to nie konieczne , natomiast jest ważny kąt ustawienia i może masz zły i nie płynie tylko pcha łudke.Ale powinienem ci zadać putanie czy masz papiery sternika i gdzie bedziesz pływał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Anonymous Napisano 19 Maja 2005 Share Napisano 19 Maja 2005 NIE POWINNO CIEBIE TO INTERESOWAC CZY MAM PAPIERY CZY NIE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Anonymous Napisano 19 Maja 2005 Share Napisano 19 Maja 2005 Po pierwsze chcialbym podziekowac z rady . Oczywiscie nie temu " gosciowi" co pisal duzymi literami. Patemtu nie posiadam ale miedzy 6 koni a 12 jest mala ruznica.MOZE nikt tego nie zobaczy.A plywac mam gdzie bo mieszkam nad nasza krolowa rzek.A jeszcze wracajac do ustawienia kolumny to jest odchylona w kierunku plyniecia. Jak odchylilem w przeciwna strone to zrobilem swiece. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniek Napisano 20 Maja 2005 Share Napisano 20 Maja 2005 Sowland o to mi chodziło żebyś dobrał odpowiedni kąt kolumny silnika do swoiej łudki, no tak 12KM na rzeke to się zgadza a wręcz mus , ale ja dla lepszego relaksu no i spokoju bym zrobił ten papier na sternika . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzychu_plock Napisano 26 Grudnia 2005 Share Napisano 26 Grudnia 2005 Witam wszystkich !! mam pytanie czy silnik elektryczny przy lodzi da rade pradowi na Wisle,jesli tak to jaki ? Jak sie przelicza uciag kilogramow na konie mechaniczne pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniek Napisano 27 Grudnia 2005 Share Napisano 27 Grudnia 2005 Witam wszystkich !! mam pytanie czy silnik elektryczny przy lodzi da rade pradowi na Wisle Krzychu zależy jeszcze jaki silnik ele. i jaka łajba wchodzi w rachube ,podaj jakieś konkrety, co prawda na Wiśle nie pływałem , ale nie sądze żeby Odra miała mniejszy nurt . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Anonymous Napisano 27 Grudnia 2005 Share Napisano 27 Grudnia 2005 czesc !! lodka baczek 310 mam do tego silnik salut i chce to wymienic na jakis inny silnik niemoge sie zdecydowac miedzy elektrycznym a spalinowym , podpowiedzcie jaki silnik wybrac . Plywam i lowie ryby na wisle w plocku , a moze macie jakies namiary na jakies silniki (gieldy,komisy,) wdzieczny bym byl jakby ktos mi poradzil . z gory dzieki narazie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzychu_plock Napisano 27 Grudnia 2005 Share Napisano 27 Grudnia 2005 ten Gosc to ja nie moglem wczesniej sie zalogowac czekam na odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniek Napisano 27 Grudnia 2005 Share Napisano 27 Grudnia 2005 Krzychu jeśli rzeka to raczej stawiam na spalinowy , ale jak to mają być krutkie dystanse na rzece i np jeszcze jezioro to sklaniam się na elektryczny. Opcja najlepsza to mieć i spalinowy i elektryczny, ale to są poważne koszty na taki luksus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiesławek Napisano 27 Grudnia 2005 Share Napisano 27 Grudnia 2005 Na sto procent to ci nie powiem czy silnik elektryczny da rade dla prądu Wisły ale sądze że tak tylko musisz kupić odpowiedniej mocysilnik bo są rożne modele najlepiej poszukaj coś w necie o silnikach Minn Kota.Chcę ci zwrócić uwagę że kupując silnik elektryczny musisz mieć do niego akumulator a to ograniczy ci miejsce w łodzi no nie wspomne owadze orginalnego akumulatora do silnika można korzystać z akumulatora samochodowegojeśli nie będziesz nim dużo pływał bo może sie zdarzyc że nie odpalisz samochodu.Jak sie zdecydujesz na silnik spalinowy to takie do 4km mają zbiorniki paliwowe na silniku i o pojemności do2,5l dodam że są to bardzo oszczędne silniki i ledkie a jeśli chodzi o jezioro i niema strefy ciszy to na nich można pływac.Wybór jednak należy do ciebie.Możesz popatrzeć na ceny silników na allegro ceny są do przyjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzychu_plock Napisano 28 Grudnia 2005 Share Napisano 28 Grudnia 2005 bylbym wdzieczny za jakies namiary stronek internetowych jesli macie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiesławek Napisano 28 Grudnia 2005 Share Napisano 28 Grudnia 2005 podaje ci jedną ze stron http://www.acn.waw.pl/planetas/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzychu_plock Napisano 31 Grudnia 2005 Share Napisano 31 Grudnia 2005 Pozdrowienia i najlesze zyczenia w Nowym Roku . Sukcesow w moczeniu kija taaaaaaakiej Ryby zyczy wszystkim krzychu z Plocka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ARGI Napisano 1 Kwietnia 2006 Share Napisano 1 Kwietnia 2006 Jak masz kogoś w USA to niech ci kupi http://www.walmart.com/catalog/product_listing.gsp?cat=55732&path=0%3A4125%3A4145%3A5573 .ENDURA 40 z przesyłką do Polski to koszt ok 600zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam sowa Napisano 22 Kwietnia 2006 Share Napisano 22 Kwietnia 2006 Pomalowałem silnik Mercury i musiałem zdrapać naklejki.Może ktoś wie gdzie można takie dostać.W jednym sklepie proponowali mi komplet za 360zł.To troche za dużo jak dla mnie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shogun_zag Napisano 22 Kwietnia 2006 Share Napisano 22 Kwietnia 2006 360zł. A nie pozamieniali sie z narzadem meskim na glowy!!! Proponuje, bys udal sie do pierwszej lepszej agencji reklamowej. Powinni bez problemu Ci takie cos zrobic z ulamek tej kwoty. Nawet bedziesz mogl wybrac czy naklejka, czy wodna Do motocykla mi takie dorabiali i za 3 szt. zaplacilem 4 lata temu chyba 50 zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam sowa Napisano 23 Kwietnia 2006 Share Napisano 23 Kwietnia 2006 Mam pytanie do kolegów , jak wysoko powinien być zamocowany silnik zaburtowy .Czy płyta antykawitacyjna ma być równo z dnem łódki czy ma być poniżej dna .A jeśli tak to ile.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiesławek Napisano 23 Kwietnia 2006 Share Napisano 23 Kwietnia 2006 Adamie płyta antykawitacyjna napewno ma być poniżej dna łódki .Jak dobrze pamiętam to ma być 1 centymetr poniżej dna łódki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fotofx Napisano 20 Maja 2006 Share Napisano 20 Maja 2006 Shogun dobrze radzi w firmie reklamowej zrobią to bez problemu może przyda się do skopiowania http://www.doen.com/images_whatsnew/mercury_logo.gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.