Gość Maverick Napisano 23 Września 2007 Share Napisano 23 Września 2007 Witam, jestem początkującym muszkarzem i mam pewien problem. Mianowicie nie wiem za bardzo jak powinno się prowadzić suchą a jak mokrą muchę. Dodam jeszcze, że łowię na jeziorze. (bardzo proszę o dokładny opis) Z góry dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kolat66 Napisano 24 Września 2007 Share Napisano 24 Września 2007 Sucha muche rzucasz w miejsce zerowania ryb i podciagasz delikatnie zeby lekko smurzyla po wodzie to na jeziorze.Mokra muche po rzucie sciagasz do siebie za pomoca sznura,szarpmieciami po 20-30 cm.To sa porady ogolne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stu6-60 Napisano 1 Lutego 2009 Share Napisano 1 Lutego 2009 Z porad i opisow mozna by wyciagnac wniosek ,ze lowienie na mokra muche(nimfe) to takie....spinningowanie tyle ,ze przy uzyciu innego sprzetu . Przy muszce suchej staramy sie (mamy taki zamiar ) aby nasza przynenta przypominala owada ,ktory "miota' sie na powierzchni. Natomiast przy metodzie "tonacej" wymuszamy ruch przynenty poprzez podciagniecia. A czy tak wlasnie nie czynimy spininngujac .Oczywiscie jest roznica co do techniki,tutaj pociagamy sznur tam pracujemy szczytowka ale zasada jest podobna. Moze wiec klasyka jest muszka sucha a mokra to tylko metoda umozliwiajaca "naciagniecie" regulaminu Pozdro-Radek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaciekC Napisano 25 Marca 2010 Share Napisano 25 Marca 2010 Hmm ciekawi mnie czy ktos juz próbował trolować kijkiem spingowym ale z małą oliwka i nimfami zamiast błystki czy woblera tak mi do glowy wpadło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...