Skocz do zawartości
tokarex pontony

Konger VectronX spin light 270cm + cormoran Rodeo GT Ai 2000

Bianko

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie wszystkich wędkarzy :razz:

Jestem początkującym wędkarzem łowiącym do tej pory metodami spławikowymi oraz gruntowymi... w związku z nadchodzącymi zawodami spinningowymi postanowiłem kupić jakiś sprzęt do łowienia tą właśnie metodą ... nie ma co ukrywać, nie znam się na sprzęcie spinningowym i do końca nie ufam ludziom, którzy go sprzedają (wciskają co się da) na podstawie wiadomości jakie udało mi sie zgromadzić kupiłem taki...

KIJ:

firma:Konger

model: VectronX Spin Light

długość: 270cm

waga: 160 gr

ciężar wyrzutu: 5-25gr

sekcji: 2

KOŁOWROTEK:

firma:CORMORAN

Model: RODEO GT Ai 2000

# 5 łożysk w tym łożysko oporowe [igiełkowe]

# system natychmiastowej blokady ruchu rotora

# szpula aluminiowe ze wzmocniona krawędzią spływu żyłki pokryta tlenkiem tytanu

# w zestawie szpula zapasowa oraz woreczek na kołowrotek wykonany z materiału

# anti-reverse

# prowadnica żyłki - rolka zaopatrzona w system zapobiegający niszczeniu, skręcaniu i blokowaniu żyłki

# rotor zaopatrzony w balans zapewniający jego dokładne wyważenie

# płynny, działający bez zacięć system hamulcowy

# waga 220 gram

# solidnie wykonana mocna, ergonomiczna korbka

# idealnie wyważony środek ciężkości kołowrotka, co zapewnia komfort wędkowania

Mimo, że już za późno na zmianę decyzji chciałbym poznać wasze opinię na temat tego sprzętu, ewentualne porady na przyszłość ... i błędy jakie popełniłem przy wyborze tego właśnie sprzętu

Za wszystkie rady i opinie z góry dziękuję

przynęty na klenia   Dragon
Napisano

Bianko, rzeczywiście za późno doradzać a i ciężko cokolwiek powiedzieć na temat sprzętu nie wiedząc do jakich celów będzie używane. Istotne jest łowisko tzn rzeka czy woda stojąca, na jaką rybę głównie sie nastawiasz itd.

No i czekam na pierwsze wrażenia ze sprzętu, oczywiście twoje warzenia.

Napisano

Witaj Keri ...