Modzian Napisano 3 Października 2007 Napisano 3 Października 2007 Jak zmontowac zestaw splawikowy z kulkami proteinowymi jestem w tym calkowicie zielony
Robal Napisano 4 Października 2007 Napisano 4 Października 2007 A wiesz, jak montować normalny zestaw spławikowy?? Robisz tak samo, ale do haczyka dowiązujesz kawałek włosa czyli plecionki 3-5 cm. Jak dowiązać - perfekcyjnie napisał Maniek w swoim poście http://www.haczyk.pl/forum/viewtopic.php?t=3381&start=0 Jak już dowiążesz i wszystko jest gotowe, musisz kupić, lub zrobić kulki proteinowe, które potem przekłuwasz igiełka i nasuwasz na włos. oczywiście nie tylko to musi być kulka, może być mirabelka, kukurydza, groch w różnych ilościach i z róznymi dipami.... masz łeb to kombinuj!! pozdr
Gość wobler129 Napisano 4 Października 2007 Napisano 4 Października 2007 Robisz tak samo, ale do haczyka dowiązujesz kawałek włosa czyli plecionki 3-5 cm. Ja znam inną metodę i innej nie znam. Jak się dowiązuje do haka osobną plecionkę ? Ja wiązałem za pomocą jednego kawałka żyłki - tak jak Maniek napisał
andi64 Napisano 4 Października 2007 Napisano 4 Października 2007 Ja znam inną metodę i innej nie znam. super
Modzian Napisano 4 Października 2007 Autor Napisano 4 Października 2007 k juz wiem ladnie pieknie tylko jeszcze jedno jakie haki stosowac do tej metody znaczy jaka wielkosc
Gość wobler129 Napisano 5 Października 2007 Napisano 5 Października 2007 andi64 miało być ha znam tylko jedną metodę tylko jeszcze jedno jakie haki stosowac do tej metody znaczy jaka wielkosc Było na forum Haki dopasuj do przynęty i do wielkości ryby.
Modzian Napisano 5 Października 2007 Autor Napisano 5 Października 2007 panowie ostatnie pytanie czy zamiast plecionki moge uzyc zylki do przyponu? i te "mocowanie" do kulki proteinowej na koncu wlosa moge uzyc z kawalka zapalki do koloru z kulka proteinowa ? mowilem ze jestem calkiem zielony a kto pyta nie bladzi