Pietrzak S. Napisano 7 Marca 2008 Napisano 7 Marca 2008 Jestem początkującym wędkarzem szukam dobrej wędki do 150zł. Co sądzicie o wędce JAXON FAVOURITE MATCH . [shadow=black]Pozdrawiam:[/shadow]
Drutinio Napisano 7 Marca 2008 Napisano 7 Marca 2008 nie kupuj jaxona to najgorsze buble lepiej kup z mikado , robinson , itd . Ta wędka to na spławik się nadaje http://www.fishing-mart.com.pl/pl/products.php?groups=2&assortment=4&producer=68&kind=3478
Lary Napisano 7 Marca 2008 Napisano 7 Marca 2008 nie kupuj jaxona to najgorsze buble Kolego Drutino piszesz na podstawie własnych doświadczeń z wędkami czy sugerujesz się opinią przeczytaną z forum
Gość wobler129 Napisano 7 Marca 2008 Napisano 7 Marca 2008 Jak to z własnych doświadczeń, jak 2 tygodnie temu widziałem jak sam chciał kupić Jaxony
ds-fan Napisano 7 Marca 2008 Napisano 7 Marca 2008 ...........poza tym nie wiem jakie 13letni kolega-wędkarz może mieć doświadczenie.......... Jaxon w przeciwieństwie o kołowrotków, kije ma na prawdę nie złe (nie mówię o tych tańszych bo to "chrust")akurat tej wędki nigdy nie miałem w ręce ale z wyglądu nie najgorzej sie prezentuje,za tą cene to chyba wszystkich firm mathówki są podobnej jakości. Nie wiem czy jaxson produkuje wędki czy tylko uzbraja gotowe blanki
Lary Napisano 7 Marca 2008 Napisano 7 Marca 2008 Napisałem ten post dlatego iż Drutino napisał, że jaxon to najgorsze buble( osobiście też uważam na podstawie własnych doświadczeń, że jaxon nie robi zbyt dobrego sprzętu delikatnie ujmując) ale nie podobają mim się wypowiedzi osób które (sorry ale z racji wieku nie mogą miec dużych doświadczeń jeżeli chodzi o sprzęt) a po drugie sugerują żeby kupić sprzęt mikado czy robinsona bo co A tak wogóle to podaje link do tej samej wędki moderatorzy do roboty.