Skocz do zawartości
tokarex pontony

Kupno Komputera

Adas

warto kupowac kompa na allegro?  

17 użytkowników zagłosowało

1. 1. warto kupowac kompa na allegro?

• tak
      6
    • nie
      11
    • nie wiem, nie znam się
      1

Rekomendowane odpowiedzi

przynęty na klenia   Dragon
Napisano

Adas, ja bym nigdy nie kupil kompa na allegro. Uwazam ze warto troche powymyślać i nie kupować juz złożonego, tylko zamówić sobie składaka. Wtedy masz wszytsko to co chcesz miec i jest Ci potrzebne. A nie to co Ci dają :roll: Dla mnie kupowanie gotowego zestawu mija się z celem. Dlatego jestem zwolennikiem zamawiania sprzetu. Czasami wychodzi to nawet taniej a jeżeli byś kupił już złożony :wink:

Pozatym jeśli kupisz kompa na allegro a coś się zepsuje to musisz odsyłać do sprzedawcy cały sprzęt, a tak tego problemu nie masz.

Napisano
Adas, ja bym nigdy nie kupil kompa na allegro. Uwazam ze warto troche powymyślać i nie kupować juz złożonego, tylko zamówić sobie składaka. Wtedy masz wszytsko to co chcesz miec i jest Ci potrzebne. A nie to co Ci dają :roll: Dla mnie kupowanie gotowego zestawu mija się z celem. Dlatego jestem zwolennikiem zamawiania sprzetu. Czasami wychodzi to nawet taniej a jeżeli byś kupił już złożony :wink:

Pozatym jeśli kupisz kompa na allegro a coś się zepsuje to musisz odsyłać do sprzedawcy cały sprzęt, a tak tego problemu nie masz.

Prawda bo za składaka wydasz dużo mniej a będziesz mieć podobna konfiguracje :wink:
Napisano
Uwazam ze warto troche powymyślać i nie kupować juz złożonego, tylko zamówić sobie składaka. Wtedy masz wszytsko to co chcesz miec i jest Ci potrzebne. A nie to co Ci dają :roll: