Skocz do zawartości
Dragon

Jeziora Kamionki, Głuchowo, Owieczkowo - proszę o informacje

Tomasz Filipiak

Rekomendowane odpowiedzi

• 9 months later...
przynęty na klenia   Dragon
Napisano

Interesują mnie wszelkie informację o jeziorach :

Kamionkowskie pod Toruniem

Głuchowo koło Chełmży oraz

Owieczkowo niedaleko Golubia-Dobrzynia.

Jak kształtują się te jeziora jeśli chodzi o drapieżniki (głównie interesują mnie informację pod kątem spiningu)

Pozdrawiam

• 1 month later...
Napisano

Także interesuje mnie to łowisko. Jeżeli ktoś coś o nim wie prosiłbym o podpowiedzi.

Napisano

Witam Pablotor. Mnie też interesuje jęzioro Kamionkowskie jeżeli chodzi o spiningowanie. Mogę Ci udzielić kilku porad na temat jęziora Głuchowo koło Chełmży. Jeżeli jeszcze interesuje Cię ten temat to daj znać.

Napisano

Jasne, że mnie interesuje :razz:

Jeśli chodzi o kamionki to jako takie informacje mam bo jeżdżę tam od roku, ale zawsze warto uzupełniać wiedzę. Ogólnych informacji mogę Ci udzielić. Dodam tylko, że u mnie w grę wchodzi tylko połów z brzegu ponieważ niestety nie posiadam łódki.

Jesteś z Torunia ?

Napisano