Gość Anonymous Napisano 20 Kwietnia 2005 Napisano 20 Kwietnia 2005 Mam takie pytanko. Jestem nauczycielem więc wakacje spędzam nad jeziorami na rybkach. Mam wykupione wszystko co jest możliwe w naszym okręgu bo tam też tylko łowię. W czasie wakacji opiekuję się szwagrem niepełnosprawnym (jest chory psychicznie) chcąc spędzać czas z nim nad wodą (chciałem mu zmontować jakąś wędkę niech by sobie chłopulek połowił) czy taka osoba też musi wykupić kartę ??? W takim przypadku powinna chyba być jakaś ulga lub wcale nie powinna taka osoba wnosić opłat. (on posiada rente ale nie na stałe tylko czasową ze względu na to , że jest osobą młodą w wieku 40 lat). Gdzie mozna poczytać coś na ten i podobny temat bo nigdzie nic nie mogłem znaleźć. Będę wdzięczny za jaką kolwiek odpowiedź, podpowiedź ponieważ zbliżają się wakacje. Pozdrawiam Piotr S.
Dr.Pepper Napisano 20 Kwietnia 2005 Napisano 20 Kwietnia 2005 Jezeli bedzie pod opieką wędkarza z kartą wędkarską to nie imusi wyrabiac sobie sam. Mlodziez do lat 18 placi 50% skladek :]
shogun_zag Napisano 20 Kwietnia 2005 Napisano 20 Kwietnia 2005 Witaj Piotrze Przykro mi, ale prawo nie reguluje sprawy dostepu do wędkowania ludzi na rencie. Najlepiej zapytaj sie o to w najbliższym kole PZW. Tam najlepiej Ci odpowiedzą. Ponadto kazdy zarządca woda moze ustanowić własne "prawa" i na każdym zbiorniku moze być inaczej (opłaty, limity, pory wedkowania itp). Ale zamiast dywagacji mozna, czy nie mozna ... pozycz szwagrowi jedna wędusie nad wodą w swoim limicie, będziecie mieli równe szanse, kazdy po jednym kijku (z wyłączeniem spiningu ) Zobaczysz, jak sie chłopisko ucieszy Życze wspólnego połamania kijków (byle nie na kolanie)
maniek Napisano 21 Kwietnia 2005 Napisano 21 Kwietnia 2005 Witam PiotrzeS no niestety Shogun ma racje nasze prawo PZW jest chore jeśli chodzi o wędkowanie ludzi niepełnosprawnych, i wyjściem jest tylko łapanie wspulnie, ale poszukam coś więcej na necie jak coś znajde to dam znać.