Skocz do zawartości
Dragon

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich,

Mam do zaoferowania bardzo solidną łódź wiosłową o długości 3 m wykonaną z najwyższej jakości materiałów. Zdecydowaną zaletą łodzi jest jej dwupłaszczowa budowa, która czyni ją niezatapialną, a szerokie oraz płaskie dno pozwala na komfortowy wypoczynek oraz wędkowanie. Łódź posiada pojemną bakistę, powierzchnie antypoślizgowe oraz solidne wzmocnienie na rufie pozwalające na stabilne umocowanie zarówno silnika spalinowego jak i elektrycznego.  Knagi, relingi oraz wszystkie inne okucia montowane w łodzi wykonywane są  ze stali kwasoodpornej, która gwarantuje najwyższą jakość i stuprocentową pewność braku korozji.

Cena: 2800 (do negocjacji)
 

Dane kontaktowe:
Tel.: 792 848 570 
 lub wiadomość prywatna

83986928_471624393522365_4239861564217229312_n.jpg

84333656_189130182289654_310560332030410752_n.jpg

84357149_1861863990611396_191790677976154112_n.jpg

przynęty na klenia   Dragon
Napisano

A możesz rozwinąć temat  ,,,,, najwyższej jakości materiałów  ,,,  , to znaczy jakich  ?

 . Z mojej strony pytanie  , ile waży ta łódka  , podałeś tylko długość a gdzie szerokość 

Dwupłaszczowa budowa  , jeżeli dwupłaszczowa to czym jest wypełnienie miedzy płaszczami , pianka czy tylko tym czym oddychasz ? czy może dwuwarstowa bo to już jest różnica .

 

Jaką spalinę można podczepić  do tej łodzi jak jest taka  wzmocniona ? chodzi mi o moc silnika

 

Pszepraszam że tak z grubej rury ale wszystkim zainteresowanym to się przyda

Napisano

Witam :) 

Bardzo dziękuję za szczegółowe pytania, oczywiście odpowiem na wszystkie i masz rację na pewno zainteresowanym to się przyda :) 

1.Podstawowe materiały użyte do produkcji łodzi to żywica poliestrowa, mata szklana, szpachla zbrojona, żelkoty izoftalowe.

2.Dokładnej wagi tego egzemplarza nie znam, ponieważ nie ważę każdej jednej zrobionej sztuki. A ilość użytej żywicy czy nawet grubość warstwy użytego żelkotu sprawia, że waga każdego egzemplarza może wahać się o nawet kilka kg w jedną lub drugą stronę. Orientacyjnie waży około-90 kg. Szerokość łodzi to 137 cm.   

3.Nie do końca rozumiem pytanie ... Łódka składa się z kadłuba oraz pokładu. Na każdym elemencie podstawą jest mata 3x450, na dnie pokładu, ławkach, klapie od bakisty, miejscach których znajdują się okucia i rufie wklejona na szpachle lekką i zalaminowana kolejną matą 450 jest wodoodporna sklejka. W miejscach podatnych na przeciążenia i  uszkodzenia np. krawędzie, dziób, dno kadłuba, kil  itd. jest również tkanina rowingowa. Ponadto kil wypełniony jest szpachlą zbrojoną, a nie żadną pianką jak sugeruje przedmówca . W miejscu o największej powierzchni (dnie ) znajdują się dopasowane grodzie wklejone na szpachlę i odpowiednio zabezpieczone, które gwarantują stabilną pozycję pokładu i zapobiegają efektowi "uginającego się dna" pojawiającego się w momencie zrobienia zbyt cienkiego lub wypełnionego "byle czym" dna.                                                                                                                             

Reszta przestrzeni to oczywiście powietrze, bo wypełnianie jej jakimś trefnym wypełniaczem to poroniony pomysł. Pokład wklejony jest na szpachle zbrojoną ( krawędź,miejsca styczne, miejsca oparcia na grodziach ) Wszystkie elementy okucia wklejone na sikaflex odporny na promienie UV i przykręcone nierdzewnymi śrubami z samokontrującymi nakrętkami . Tyle co do procesu produkcji wydaje mi się, że powinno wystarczyć.

Co do silnika to kwestia doboru zależy od indywidualnych potrzeb. 

Napisano
10 godzin temu, masurian napisał:

Co do silnika to kwestia doboru zależy od indywidualnych potrzeb. 

Co do silnika to kwestia doboru zależy od zbadanych możliwości łódki. Na ile HP jest certyfikat? 

  • tomek1 locked this temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.