trini Napisano 25 Czerwca 2011 Share Napisano 25 Czerwca 2011 Nie miała baba kłopotu to sobie skuter kupiła I potrzebuję pomocy, bo czuję się jak blondynka... Nie mogę znaleźć w necie info jaki pasek napędowy (rozmiar) jest mi potrzebny do Daelim S-five 50cc z 2002 roku, no nie mogę i już - a bardzo mi jest to potrzebne, bo mi się maszyna dławi jak tylko próbuję pojechać więcej niż 20 km/h A może znajdzie się ktoś kto się zna na skuterkach i jakoś pomoże...? Stawiam piwo na zlocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abra1711 Napisano 26 Czerwca 2011 Share Napisano 26 Czerwca 2011 Prawdopodobnie to ten pasek dla pewności proponuje przedzwonić. http://www.agmot.pl/sklep/p/9090/PASEK-NAPEDOWY Dławienie nie jest na 100% spowodowane luźnym paskiem jak pasek jest luźny to silnik wchodzi na wysokie obroty a skuter nie chce jechać bo pasek się ślizga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trini Napisano 26 Czerwca 2011 Autor Share Napisano 26 Czerwca 2011 może źle to ujęłam - nie dławi się tylko straszliwie zamula... I pasek jest luźny namacalnie, no a nie powinien przecież... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zajac222 Napisano 26 Czerwca 2011 Share Napisano 26 Czerwca 2011 Trini co do paska to numeracje weż ze starego i wymień a co do zamulania to zmień stacje paliw.moj też mulił,zmiana stacji i lepsze paliwo no i jest ok.wlej droższe paliwo PAVER a zauważysz rużnice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trini Napisano 26 Czerwca 2011 Autor Share Napisano 26 Czerwca 2011 Zając, ale na pasku nie ma nic, jakby było to bym sobie sama dała radę A tankowałam dopiero raz, na Orlenie - i to vervę, więc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zajac222 Napisano 26 Czerwca 2011 Share Napisano 26 Czerwca 2011 Trini rozumiem że skuter jest nowy tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trini Napisano 26 Czerwca 2011 Autor Share Napisano 26 Czerwca 2011 A skąd... 2002 rok produkcji 10 tyś na liczniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zajac222 Napisano 26 Czerwca 2011 Share Napisano 26 Czerwca 2011 no to ktoś założył kaszaniasty pasek za parę złotych albo sie wysłużył.co do zamulania to sprawdz gażnik.może być to że niedostaje wiekszej dawki paliwa i dlatego muli.zdemontuj gażnik i dokładnie go wyczyść ,przemyj .wszystkie przepustnice ,otworki muszą być udrożnione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tondrom Napisano 26 Czerwca 2011 Share Napisano 26 Czerwca 2011 Trini jesteś kobietą, użyj swoich wdzieków w jakimś warsztacie samochodowym Tam za pare zł Ci sprawdzą, i bedziesz miała pewność, z własnego doświadczenia wiem , że najlepiej poradzic się mechanika bo miałem podobna sytuacje kiedys z mojego ojca samochodem, wszedłem na forum, opisałem problem i uzytkownicy wszyscy zgodnie stwierdzili że to alternator, kupiłem nowy na allegro... dałem mechanikowi zeby wymienił a sie okazało ze alternator działał i kwestia była jakiejs pierdoły za 20 zł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trini Napisano 26 Czerwca 2011 Autor Share Napisano 26 Czerwca 2011 Zając już to zrobiłam I wszystko z gaźnikiem jest ok Równolegle męczę dzieciaki na forum skuterowym Tondrom niestety u mnie są tylko dwa warsztaty i zdziercy okropni... Ale chyba nie będzie innego wyjścia A poza tym ja lubię sama Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abra1711 Napisano 26 Czerwca 2011 Share Napisano 26 Czerwca 2011 Tondrom z tym mechanikiem ma zupełną rację naprawiać na forum to tak jakby uczyć łowić ryby na środku pustyni.Ale jak lubisz sama, nie radze rozbierać samemu gaźnika skończy się wizytom u mechanika nikt nie wytłumaczy na forum jak go potem wyregulować. Pytanie irytujące ale konieczne bo jest różnica między: dławi, muli, przerywa, ślizga, szarpie, słabnie, a niewielu ludzi to rozróżnia. Skąd wiesz że go muli te skuterki dobrze się rozpędzają do 20km/h a potem to rowerzysta jest szybszy poza tym jak tankowałaś go tylko raz to raczej wiele nie jeździłaś więc do czego porównujesz. 9 lat i 10tyś to dla 50cm3 jest kosmiczna ilość i to może być wszystko. Pasek powinien być trochę luźny sprawdź w innym skuterze lub samochodzie ja kiedyś też myślałem że powinien być naciągnięty co prawda było to w maluchu a ja miałem 12lat, skończyło się wymianą łożysk. wymiana tego paska nie jest taka prosta musisz odkręcić pokrywę i wentylator, przeciwległy talerz wariatora, zdejmujesz pasek , przy wkładaniu, nie będzie sięgał do wału będziesz musiała ścisnąć tylne koła pasowe i wcisnąć pasek jak najniżej. Może coś to pomoże spisz sobie numer katalogowy i w sklepie dadzą taki sam. http://www.sklepmotocyklowy.pl/pl/produkt-pdf,12292,pasek-napedowy-wzmacniany.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krupcio993 Napisano 26 Czerwca 2011 Share Napisano 26 Czerwca 2011 A zobacz jakie masz rolgi przy 10 tys km to rolki pewnie kwadraty to tez musisz wymienić , a pasek jest luźny on się zam napina jak dasz mu gaz . jak jest to 4t to powiedz mi czy pali ci z łatwością czy ciężko ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trini Napisano 26 Czerwca 2011 Autor Share Napisano 26 Czerwca 2011 2T Zabawne, ale to jak w moim felietonie http://haczyk.pl/forum/viewtopic.php?t=14194&view=newest - jak baba to znaczy że na 100% sobie rady nie da A ja tylko zapytałam czy może ktoś wie jaki pasek pasuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abra1711 Napisano 26 Czerwca 2011 Share Napisano 26 Czerwca 2011 Nie to że kobieta z gaźnikami to i większość mechaników ma problem. Wymiar to chyba 765na17 lub 788 na 17 nie jestem pewien. Lepiej po numerze katalogowym bo oprócz rozmiarów pas musi mieć odpowiednią wytrzymałość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trini Napisano 26 Czerwca 2011 Autor Share Napisano 26 Czerwca 2011 Gaźnik jest ok, tylko uszczelkę ma do wymiany. Gadałam z jednym chłopakiem po technikum mechanicznym on twierdzi że 16,9x8x770 Pasek mam długości 800 (zmierzyłam) - musiał te 3 cm się rozciągnąć... Ale rolki są jajowate, więc to chyba będzie tu (pasek i rolki) pies pogrzebany jednak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kozii Napisano 26 Czerwca 2011 Share Napisano 26 Czerwca 2011 Co do tych chłopaków po "technikum mechanicznym" to tak naprawdę mają oni wiedzę mniej niż średnią. Sam wiem jak to jest bo kończyłem technikum z taką specjalizacją... No chyba, że trafiłaś na jakiegoś "speca" Ja bym nie brał sobie do serca ich domysłów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trini Napisano 26 Czerwca 2011 Autor Share Napisano 26 Czerwca 2011 No ale nie mierz wszystkich własną miarą Skoro jest modem na dużym forum skuterowym to znaczy że coś tam wie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad22 Napisano 4 Lipca 2011 Share Napisano 4 Lipca 2011 Oj Abra to nie jest tak jak mówisz że po 9 latach 10 tyś km to jest kosmos, ja w swoim Romet 727 mam 7 tyś km... przez 10 mies. Poprzedni skuter który sprzedałem miał 18 tys w 2,5 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zajac222 Napisano 11 Lipca 2011 Share Napisano 11 Lipca 2011 TRINI i jak tam skuter? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trini Napisano 11 Lipca 2011 Autor Share Napisano 11 Lipca 2011 aaa...fakt zapomniałam - śmiga okazało się, że to była... uwaga... świeca a na niej paproch... masakra... zanim do tego w warsztacie doszli to mi wymienili 8 części za friko - bo już nie wiedzieli co to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zajac222 Napisano 11 Lipca 2011 Share Napisano 11 Lipca 2011 a to ci paradne!kto by pomyslał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elton Napisano 11 Lipca 2011 Share Napisano 11 Lipca 2011 Zmień warsztat jak najszybciej kto by pomyslał? Każdy średnio rozgarnięty nawet nie mechanik ale garażowy dłubacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavlo Napisano 12 Lipca 2011 Share Napisano 12 Lipca 2011 A ja sobie kupiłem WSK z 72 roku i śmiga aż miło trini jak coś nie tak się dzieje z silniczkiem ,muli czy przerywa to pierwsze co to świeca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zajac222 Napisano 12 Lipca 2011 Share Napisano 12 Lipca 2011 niekażdy zna sie na mechanice.w warsztacie niemogli sie połapać ?a zwykły dłubacz ma być geniuszem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elton Napisano 12 Lipca 2011 Share Napisano 12 Lipca 2011 Pierwsza zasada to zaczyna się od najprostszych rzeczy tym bardziej takich, które dość łatwo ulegają zużyciu. Wymieniać po kolei osprzęt to czysta głupota oparta na sporych wydatkach. Ja bym podziękował, dobrze, że nie kazali za to płacić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.