Skocz do zawartości
przynęty na klenia     Dragon

Feeder nad odrę, ciężar wyrzutu oraz sprzęt.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, właśnie zrobiłem kartę wędkarską i zamierzam łowić nad odrą we Wrocławiu.

Najlepszym sposobem łowienia który mi odpowiada to łowienie na grunt czyli feeder.

Z tego powodu że nie mam żadnego doświadczenia mam kilka pytań. Przede wszystkim:

- Jaką wędkę kupić na początek (żeby ładnie było widać brania, jaki ciężar wyrzutowy ma mieć wędka)?

- Jaki dobrać do tego kołowrotek?

- Na jakie koszyczki łowić (waga)

Na kołowrotek i wędzisko mam przeznaczone 200zł. i chciałbym się mniej więcej zmieścić w tym przedziale, a nie chcę kupować jakiś "chińskich" wędek a nie znam się jeszcze jakie są dobre w tej cenie, dlatego też proszę o jakieś porady, czy propozycję. Wędkę z kołowrotkiem zamierzam kupić na Allego czy innym serwisie internetowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przynęty na klenia   Dragon

Twój budżet jest troszkę mały na federa i kołowrotek ☺ 

Odra jak to Odra raz stoi a raz drzewa zabiera ☺

Moim zdaniem CW 120 g bedzie najbardziej uniwersalne. DDługość kija 3, 60 lub 3,90 i tym ogarniesz wszystko od malych po 100 g koszyki czy ołowie 😜 

Kija kupisz w granicach 150 zł ale do kołowrotka bedzie trzeba dołożyć ☺chyba że chinczykiem się na poczatek zadowolisz ! 

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To kołowrotek z głowy jeszcze tylko nad wędziskiem się zastanawiam, chciałbym coś o długości 390 
znalazłem kilka kijków o podobnej cenie, który był by najlepszy a których nie polecacie?
Mikado Tsubame Feeder 390/120
KONGER Carbomaxx Feeder 360/120

KONGER Maxer Feeder 360/120

Mikado Princess Feeder 390/120

JAXON BLACK ARROW 390/60-120

Czy może coś jeszcze innego w podobnych cenach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach