naphozord Napisano 15 Października 2013 Share Napisano 15 Października 2013 Cześć , mam do was prośbę. Mianowicie mam zamiar zacząć wędkować i jestem już przekonany na 100 % że będzie to głównie spławik na żwirowni , stawach od czasu do czasu poszedł bym sobie na rzekę SAN. Tak czytałem i polecacie odległościówki , ale jestem totalnym amatorem więc nie wiem czy sobie z tym poradzę. Poczytałem też na temat feederów ale są delikatnie ciężkie. Polować mam zamiar na karasie , średnie karpiki i ogólnie na rybki do paru kg. Na sprzęt chcę wydać nie więcej niż 250 zł i myślę że coś znajdę w tej cenie , ale głównie chodzi mi o waszą radę, jaka metoda będzie najlepsza w owej sytuacji. Zależy Mi na tym żeby sprzęt nie był za ciężki i żebym się nie zraził na początku. Zapraszam do dyskusji i liczę na małe porady. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Unises Napisano 16 Października 2013 Share Napisano 16 Października 2013 Odległosciówka w takiej sytuacji to nie jest najlepszy wybór, jak już to raczej float, w zimie ceny powinny trochę spaść i będzie można wyrwać jakiś przyzwoity patyk w przystępnej cenie. Osobiście celował bym np. w coś takiego Shimano Vengeance Float http://jezozwierz.abc24.pl/default.asp?kat=81044&pro=681158 , od ładnych kilku lat używam poprzednika Shimano Catana Float i jestem zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naphozord Napisano 16 Października 2013 Autor Share Napisano 16 Października 2013 Cześć , dzięki za odp. Wędka fajna nie ciężka i składana. Niestety cena jest za duża. Ja bym chciał wędkę tak do 110 zł i 140 wydać na kołowrotek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...