Skocz do zawartości
przynęty na klenia     Dragon

Która będzie najodpowiedniejsze


naphozord

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć , mam do was prośbę. Mianowicie mam zamiar zacząć wędkować i jestem już przekonany na 100 % że będzie to głównie spławik na żwirowni , stawach od czasu do czasu poszedł bym sobie na rzekę SAN. Tak czytałem i polecacie odległościówki , ale jestem totalnym amatorem więc nie wiem czy sobie z tym poradzę. Poczytałem też na temat feederów ale są delikatnie ciężkie. Polować mam zamiar na karasie , średnie karpiki i ogólnie na rybki do paru kg. Na sprzęt chcę wydać nie więcej niż 250 zł i myślę że coś znajdę w tej cenie , ale głównie chodzi mi o waszą radę, jaka metoda będzie najlepsza w owej sytuacji. Zależy Mi na tym żeby sprzęt nie był za ciężki i żebym się nie zraził na początku. Zapraszam do dyskusji i liczę na małe porady. Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przynęty na klenia   Dragon

Odległosciówka w takiej sytuacji to nie jest najlepszy wybór, jak już to raczej float, w zimie ceny powinny trochę spaść i będzie można wyrwać jakiś przyzwoity patyk w przystępnej cenie.

Osobiście celował bym np. w coś takiego Shimano Vengeance Float http://jezozwierz.abc24.pl/default.asp?kat=81044&pro=681158

, od ładnych kilku lat używam poprzednika Shimano Catana Float i jestem zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytałem też na temat feederów ale są delikatnie ciężkie.

Jak dobrze poszperasz to znajdziesz i nie za ciężkie czyli wędki z wagą <300 gr. Nie wydaje mi się że powinieneś odrzucać metodę z powodu wagi wędki. Raczej zastanów się trochę co ci bardziej się podoba na początek, spławik czy koszyk, i żebyś miał frajdę. Również możesz zerknąć jak łapią koledzy i co tam bardziej się sprawdza. Może pomoże w decyzji.

Ja mam feederka z wagą 250gram i jest przyjemny i lekki. Nie wklejam ci bo jest droższy niż chcesz wydać ale poszperaj dobrze na sieci i coś znajdziesz.

Pozdr.