Adamo Napisano 21 Grudnia 2006 Napisano 21 Grudnia 2006 Witam!!! Ponieważ jestem początkującym spiningistą, chciałem zapytać, na co mozna sie wybrać w styczniu, lutym i marcu. Łowienie typowo w zimie mnie nie insteresuje, ale gdyby sie ociepliło fajnie by było wyskoczyć nad wode. No i czy wogóle jest sens jezdzic w tym okresie na spining?? Pozdrawiam wszystkich i z góry dzięki za podpowiedzi. Adamo:))
Gość wobler129 Napisano 21 Grudnia 2006 Napisano 21 Grudnia 2006 Adamo żałuj, że nie łowiłeś w marcu. Dla mnie to najlepszy okres na jazia i klenia. Arsenał wobków od 1cm. do 3,5cm., kij około 15g. wyrzutu, żyłka 0,16 i heja Ja zacząłem tak na poważnie zabawe z jaziem i kleniem w tym roku I jakoś zacząłem pod koniec marca, kiedy to znalazłem miejscówki na te piękne ryby. W kwietniu nadal brały, ale nie tak intensywnie jak w marcu W tym roku sprubuję zacząć już pod koniec lutego albo na początku marca... PS. zajrzyj na forum dużo jest o połowach tych ryb
MagnuM Napisano 21 Grudnia 2006 Napisano 21 Grudnia 2006 Oczywiście, ze jest sens! W tych okresach doskolane biorą kelnie i jazie, popytaj artecha, jak złowił zwoją trotke własnie w zimie Także bierz kij i w najbliższych czasach na wodę! Wobler129, wyprzedziłeś mnie o sekundy:P
Gość wobler129 Napisano 21 Grudnia 2006 Napisano 21 Grudnia 2006 A i Adamo jak będziesz miał pytania to pytaj w którymś temacie np. tym: http://haczyk.pl/forum/viewtopic.php?t=795
pavulonik Napisano 27 Grudnia 2006 Napisano 27 Grudnia 2006 Napewno warto jeszce w tym roku. Dzisiaj byłem na Dębnie. Jeden szczupak + jedno odprowadzenie. Jakiś facet na żywca też miał. Wszystko na płyciźnie przy trzcinach. Na głębokej wodzie cisza.
tomcio118 Napisano 30 Grudnia 2006 Napisano 30 Grudnia 2006 Powiem Tobie jec jak jest jeszcze ciepło !!! Byłem ostatnio nad jeziorkiem i złapałem 3 szczupaki i miałem kilka okoni !!!!! Łapałem na głebokiej wodzie ale tez i na płytkiej ale był taki dzień ze brały