robek89 Napisano 30 Grudnia 2006 Napisano 30 Grudnia 2006 Cześć wszystkim !!! Jestem tu nowy a także początkującym wedkarzem. Chce sobie kupić wędke spinningową przez Neta bo u mnie na miescie nie ma nic ciekawego. I teraz moje pytanie (dla niektórych może byc idiotyczne ale prosze o wyrozumiałość) Skad mam wiedzieć czy wędka jest sztywna czy miękka Widze np. opis 2,4m 5-20g i 165g ciężar wędki, a drugi np. 2,45m 8-35g i 190g ciężar wędki, i nie mam pojęcia czy one są dosyć miękkie czy raczej należa do tych sztywniejszych. Czy ktos mi to wyjaśni ? Szczęśliwego Nowego Roku
Gość wobler129 Napisano 31 Grudnia 2006 Napisano 31 Grudnia 2006 robek89 ciężar wyrzutu - to to w jakim przedziale przynętami możesz rzucać. Lecz nie do końca. Napisz nam lepiej do czego chcesz wędkę, czy na rzekę, czy na jezioro, na jaką rybę, na jakie przynęty i jak ciężki w jakim przedziale cenowym to Ci sprubujemy doradzić A pozatym w opisie powinno również pisać coś o akcji wędziska.
spin Napisano 31 Grudnia 2006 Napisano 31 Grudnia 2006 Koledzy, kupowanie spina przez net to mega nieporozumienie, chyba że masz wędkę upatrzoną przetestowaną. Kupisz sobie taką wedeczkę którą wcześniej widziałeś na zdjątku w sieci, a po odbiorze okaże sie że za chiny ci w ręce nie leży i co zrobisz ? Moja rada, skoro u ciebie nic ciekawego nie możesz kupić to zainwestuj w pks, pkp, czy innego busa i jedź tam gdzie jest wybór.