Skocz do zawartości
tokarex pontony

Skąd mam wiedziec jak badzo sztywna jest wędka ?


robek89

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim !!!

Jestem tu nowy a także początkującym wedkarzem. Chce sobie kupić wędke spinningową przez Neta bo u mnie na miescie nie ma nic ciekawego. I teraz moje pytanie (dla niektórych może byc idiotyczne ale prosze o wyrozumiałość) Skad mam wiedzieć czy wędka jest sztywna czy miękka :?: Widze np. opis 2,4m 5-20g i 165g ciężar wędki, a drugi np. 2,45m 8-35g i 190g ciężar wędki, i nie mam pojęcia czy one są dosyć miękkie czy raczej należa do tych sztywniejszych. :idea:

Czy ktos mi to wyjaśni ? :roll:

Szczęśliwego Nowego Roku :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przynęty na klenia   Dragon
Gość wobler129

robek89 ciężar wyrzutu - to to w jakim przedziale przynętami możesz rzucać. Lecz nie do końca. Napisz nam lepiej do czego chcesz wędkę, czy na rzekę, czy na jezioro, na jaką rybę, na jakie przynęty i jak ciężki w jakim przedziale cenowym to Ci sprubujemy doradzić :cool: A pozatym w opisie powinno również pisać coś o akcji wędziska. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, kupowanie spina przez net to mega nieporozumienie, chyba że masz wędkę upatrzoną przetestowaną. Kupisz sobie taką wedeczkę którą wcześniej widziałeś na zdjątku w sieci, a po odbiorze okaże sie że za chiny ci w ręce nie leży i co zrobisz ?

Moja rada, skoro u ciebie nic ciekawego nie możesz kupić to zainwestuj w pks, pkp, czy innego busa i jedź tam gdzie jest wybór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynym elementem, który może się przyczynić do wzrokowego określenia sztywności kijka i jego przewidywaną akcję jest zbieżność blanku. Tak na prawdę nigdy bym sie nie odważył wyłącznie na podstawie obracka kupić wędki.

Ty masz czuć kijek, ma Ci leżeć w dłoni i masz być z nim jednością ;)