walker84 Napisano 5 Stycznia 2007 Napisano 5 Stycznia 2007 witam!! znajomy ojca ma do sprzedania wedke YORK GOLDEN X CROSS Match 420. Ciężar wyrzutu 5-25 g. Jest jeszcze na niej napis CARBON FIBRE. Jestem początkującym wędkarzem a tak naprawde to zbieram dopier sprzęt przed sezonem:) Poczytałem troche w necie na temat tej firmy i wynika że jest ona nic nie warta, ale wędka wydaje się bardzo fajna. Ogladał ją mój znajomy i twierdzi że jest super. Jej waga to 200g. Posiada 15 przelotek powlekanych tlenkiem tytanu czy cos w tym stylu. Ma korkową rękojeść, a ten napis York nie wygląda tak jak na tych obecnych wędkach tej firmy ale jest złoty na tle amerykańskiej flagi. Ten Pan który chce ją sprzedać twierdzi że zapłacił pare lat temu za nią 450zł. Łowił ponoc na nia niewiele bo to nie jest jego specjalność. Dodam że wędka jest w stanie wręcz idealnym a na rękojeści jest jeszcze folia która zabezpiecza przed zniszczeniem. I o to moje pytanie!! Czy warto ją od niego kupić za 90zł? Prosze o rady!! Pozdrawiam
wojtt Napisano 5 Stycznia 2007 Napisano 5 Stycznia 2007 walker84, z tego co piszesz wędka jest w stanie dobrym, a na dodatek już przetestowana przez tego gościa, czyli wszystkie wady fabryczne powinny już dawno się pokazać , za wędkę matchową ktora waży 200g w sklepie zapłacisz ok 300zł i to z oferty jaxona (wydaje mi się że z yorkiem stoją na podobnym poziomie ). Cena 90zł wydaje się przystępna, zresztą potargować się zawsze można , ale decyzja należy do Ciebie Pozdrawiam
wedkarzyk Napisano 5 Stycznia 2007 Napisano 5 Stycznia 2007 walker84,nic nie moge powiedziec o tej firmie bo poprostu nie mialem z nia do czynienia ale poczytaj sobie co inni o niej sadza. http://haczyk.pl/forum/viewtopic.php?t=1622 http://haczyk.pl/forum/viewtopic.php?t=1088