maariusz81 Napisano 10 Sierpnia 2018 Share Napisano 10 Sierpnia 2018 Czy wędkarstwo może uzależnić? Na to pytanie chyba wszyscy znamy odpowiedź. Tak, i to bezpowrotnie! Czy jest to zdrowe uzależnienie, dobry sposób na relaks i radzenie sobie se stresem? Sądzę, że jak najbardziej. A czy wędkarstwo może być tak niebezpiecznym uzależnieniem jak inne? Czy może doprowadzić do rozpadu rodziny, związku? Na to pytanie chcę odpowiedzieć poprzez przeprowadzenie badań do mojej pracy magisterskiej. Studiuję psychologię i udało mi się połączyć temat pracy z moją pasją. Temat pracy to: Wędkarstwo jako konstruktywny sposób radzenia sobie ze stresem a ryzyko uzależnienia.Będę wdzięczny, jeśli znajdziesz chwilę czasu, aby uzupełnić ankietę.Oto link do ankiety:http://tiny.pl/g6mk6Dziękuję!Mariusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
buszmen Napisano 11 Sierpnia 2018 Share Napisano 11 Sierpnia 2018 Przecież już robiłeś tą ankietę na Spławik i Grunt 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maariusz81 Napisano 11 Sierpnia 2018 Autor Share Napisano 11 Sierpnia 2018 Zgadza się, ale potrzebuję 50 osób (mam 28) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iperch Napisano 30 Sierpnia 2018 Share Napisano 30 Sierpnia 2018 Ankieta już wypełniona, natomiast generalnie co do odpowiedzi na pytanie czy wędkowanie może doprowadzić do rozpadu rodziny to uważam, że są to naprawdę bardzo skrajne przypadki bo przecież we wszystkim zawsze trzeba znać granicę oraz umiar, prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamek1 Napisano 20 Lutego 2019 Share Napisano 20 Lutego 2019 Ankieta wypełniona, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...