Skocz do zawartości
tokarex pontony

koszyczek i spławik?


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Jestem początkującym wędkarzem, bardzo lubie lowic na stawach i jeziorach, niedawno usłyszałem o skuteczności koszyczka zanętowego (mam koszyczek do wód stojących lub wolno płynących) ale nie wiem zabardzo jak "przypiąć" ten koszyczek (łowie na spławik) powiedzcie mi czy wogule łowi się na spławik z koszyczkiem, i jak go umocować, byłbym wdzięczny za jakis obrazek, moj e-mail

lipski0700@gazeta.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przynęty na klenia   Dragon
  • 5 months later...
  • 2 weeks later...

Dlaczego ktoś ci takich dziwnych kombinacji naopowiadał? :(:( Poprostu, jeśli chcesz łowi na koszyczek to łów bez spławika poprostu na grunt, jaki sens ma doczepianie spławika do zestawu z koszyczkiem. :x:x Jeśli chcesz łowidległościówkę to zaopatrz się w procę :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bogdan39

jesli lowisz na stawach daj siana z koszyczkami. jeśli łowisz na małych odległościach to po licha ci koszyczki czy inny bajzel. no dobrze ja nece kukurydza i pszenica bez zapachów robiłem rużne maszynerie do zanęcania aż sie wkurzyłem i zaczołem zanete lekko przegotowywać żeby stawała sie lepka formuje kule i sru. niech mi ktos powie że niedorzuce na 30 m sztuka cała w tym żeby przegotowana bez przesady wymieszac z lekko podgotowana tak żeby właśnie w wodzie sie ścieliła .jeśli jestes poczatkujacy to po cholere szukac sobie trudnosci i nic niełapać, poco stosowac metode o kturej nic niewiemy. znajdż fajne łowisko do 10 m łatwo sie zarzuca izanęcaj jednym niekombinuj. ładuj w top spławik i czekaj na efekty. ryba jak świnka za żarciem wejdzie wszendzie. uprościłem ale myśl przewodnia jasno świeci POWODZENIA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach