Skocz do zawartości
tokarex pontony

WASZE "ULUBIONE" ZESTAWY KOŃCOWE


galuch

Rekomendowane odpowiedzi

Witam na forum nie ma nic na temat jw.

Bardzo ciekawi mnie jakich zestawów używacie.

Czy różnicujecie zestawy w zależności od tego w jakiej wodzie łowicie?

Czy macie swoje "ulubione" tzn. najbardziej łowne zestawy?

Czy są to gotowe do użycia zestawy (np.firmy TB-przepraszam że ciągle się do niej odnoszę ale jestem najbardziej zorientowany w produktach tej firmy), elementy bądź jakieś samoróbki?

Bardzo miło jak byście podali firmy z podaniem zalet i wad tych produktów.

Zdjęcia mile widziane.

Zacznę żeby nie było:P :oops:

Wczoraj stałem się szczęśliwym posiadaczem zestawów TB(półprzelotowy, przelotowy, bezpieczny samozacinający). Dlaczego akurat te?

1. Bo nie mam doświadczenia jak najlepiej wykonać je samemu, oraz najprawdopodobniej w różnej wodzie będą stosowane różne zestawy-poprostu muszę się dostosować jakoś do moich łowisk i w trakcie będę ewentualnie kombinował z czymś innym. Na początek mam nadzieję że będą dobre, ale to wyjdzie "w praniu".

2. Niska cena w porównaniu do innych marek karpiowych.

Może ktoś już je używał? Jeżeli tak, proszę o jakiś komentarz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...
przynęty na klenia   Dragon
  • 1 month later...
Gość przem1978

ja na karpia używam zestaw:

- wędzisko i kołowrotek :)

- żyłka Robinson 0,31

- ciężarek gruntowy przelotowy 85-92 gramy z rurką przeciwsplataniową ok. 40 cm

- przypon włosowy tonący z krętlikiem wciśnietym w gumkę ciężarka

- na włosie bałwanek scopex 18mm i truskawka 18mm (pływająca)

- na haczyku wisi siatka PVA 15x6 cm (kulki zanętowe 16mm scopex i wanilia oraz pellet)

karp podpływa i... rwie Ci sprzęt :)

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 months later...