Skocz do zawartości
tokarex pontony

Robinson X Spinner 255cm 5-20 czy Cormoran carbo 2,4m 3-25?


czoczo

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie zastanawiam się na kupnej spinningówki i myślałem nad tymi dwomami:

-Robinson Xenon Spinner 255cm 5-20

-Cormoran CARB-O-STAR X Light 2,4m 3-25g

Jestem początkującym wędkarzem, chciałbym spróbować swoich sił w łowieniu różnych rób od okoni, kleni, jazi , pstrągów po szczupaki czy bolenie. W zestawie przynęt mam dużo małych woblerów i gumek ale i także przynęty powyżej 10g. Może ktoś jeszcze poleci mi jakąś wędkę w cenie do 140 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przynęty na klenia   Dragon

czoczo: mnie optymalnie lowi sie Catana w przedziale 2,5 -8 gram ze wzgledu na na akcje medium fast. Chwolowo lowie do Catanki kongerem Inperialem wielkosc 2000-2500

Rozwaz jeszce kije YORK (sa na allegro) mnie tez bardzo odpowiadaja. Sa jak Dosia. Jakosc za rozsadna cene.

Borsuck: Oczywiscie ze kij wspanialy dla MNIE. PO to jest tyle kijow na rynku zebys i ty cos dla siebie znalazl. Nie narzucaj autorytarnego zdania... swojego zdania. Po to pisze ze lowilem nimi i zal mi catane wypuscic z reki bo wlasnie takie jest MOJE zdanie.

Cos chlopaki za rzadko jezdzicie na ryby...

Dziwne jest to ze co drugi moj post tutaj jest krytykowany... moze powinienem sobie dac spokoj?

Tak czy siak to co pisze to jest moje zdanie moje odczucia i nie musicie sie zawsze zgadzac z moja opinia... po to wlasnie jest forum. Dla wymiany opinii i wylowienia sposrod nich waznych dla siebie informacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzes D.:

1. myślisz że przy twojej catanie dałoby się sprawnie łowić przynętami wagi 10-12 g.??

2. Jakie ryby łowisz na nią i jaką największą nią złowiłeś.?

3. Zastanawiam się nad nią bądź Konger 3-18 i mam takie pytanie do Ciebie, czy jako początkujący wędkarz będzie dla mnie odpowiednia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach