Skocz do zawartości
przynęty na klenia     Dragon

Czy moge wedkowac?


Rafi22

Rekomendowane odpowiedzi

jestem z Zielonej Góry, niedaleko mnie przeplywa Odra, chodzi mi głownie o cigacice,

nie naleze do zadnego kola wedkarskiego, nie wnosze zadnych skladek itp.. jestem poprostu amatorem,

mam wazne pytanie.

Czy moge wedkowac na Odrze w Cigacichach czy jest to zabronione i czy moge wedkowac na wylewach Odry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przynęty na klenia   Dragon

A czy ty kartę wędkarską posiadasz chociaż?

Bo jeśli nie to temat zamknięty. nie możesz. ale jeśli tak to teoretycznie możesz łowić gdyż do połowu amatorskiego wystarczy karta wędkarska z ważnymi opłatami oczywiście na odpowiednie wody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potrzebna ci karta wędkarsta, opłacone składki na wody nizinne, musisz zdać egazmin, wpisowe itd...............

ale nie jest to wbrew pozorom takie trudne :] wystarczy chcieć, mieć troszkę ponad 100zł[jeszcze zależy od wód i wieku], nauczyć się przepisów i iść do najbliższego koła wędkarskiego;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie możesz wędkować!!!!!

Pozwolę się nie zgodzić.

Jeśli posiadasz kartę wędkarską to możesz wędkować na terytorim RP. Karta wędkarska to koszt ok 25zł egzamin i 10zł sam papier wydawany w Starostwie.

Teraz kwestia gdzie chcesz wędkować. 98% wód w Polsce (w przybliżeniu, tak tylko palnąłem) ma właściciela. I tego właściciela musisz zapytać o zgodę. Jeśli chodzi o Odrę to musisz poprosić o zgodę na połów PZW. Oczywiście PZW wyrazi taką zgodę pod warunkiem, że opłacisz stosowne składki i niestety będziesz musiał się zapisać do związku. Jeśli chcesz wędkować na prywatnym stawie to pytasz o zgodę właściciela tego stawu i zapewne on też będzie chciał na tym zarobić. Natomiast jak masz trochę szczęścia to może uda Ci się znaleźć wodę "bezpańską" i tam możesz łowić na podstawie samej karty wędkarskiej wydawanej przez Starostwo Powiatowe.