Skocz do zawartości
przynęty na klenia     Dragon

bat JAXON ---ADVENTURE Tele-Pole 500/15


OskarZW

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zakupiłem bat JAXONA Adventure Tele-Pole 500/15 parametry--

Casting weight:5-15,length:5,00m WJ-AVPP50015

Łowie na jeziorze z łódki, dopiero pierwszy sezon wyciągnąłem na niego parę rybek, co myślicie o tej wędce czy to dobry bat ???nie mam porównania z innymi batami bo tylko na tego łowiłem . Prosze o pomoc bo nie znam się kompletnie POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przynęty na klenia   Dragon

OskarZW, :lol: śmiać mi sie zachciało jak zobaczyłem ten temat :wink: Także posiadam ten bacik,kupiłem go w sierpniu ponieważ chciałem spróbować połowić na bata ( ta metoda mi jednak nie odpowiada :roll: ) Pierwsze wyjście z tym bacikiem zakończyło sie smutną sytuacją, pierwsza rybka wyciągnięta to płoć ok 25cm drugie branie UKLEI iiiiii oczko na szczytówce bata wyleciało :lol: udało mi się wyciągnąć spławik a na haczyku była mała ukleja. Morał z tego taki że za 18zł nie ma się co spodziewać że bat będzie ok ja kupiłem go tylko na próbę i jak na razie więcej żadnego bata nie kupie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek1988

no ja wyciągnołem na niego troszke większe ryby i zapłaciłem nie 18 lecz 60zł

końcówkę wymieniłem na plastikową tak jak niby trzeba robic i amortyzator zamontowałem bo bez tego zawsze górne oczko odpadnie

ma on 5metrów Jaxon myslałem ze to dobra firma bo wędzisko morskie które mam na dorsze tez tej firmy sprawuje się idealnie ...ale dopiero poznaje wszystko

jak Twoje odczucia co do ciężkośći i długośći właśnie tego bata?? i jaką metodę preferujesz by łowić większe ryby np z łódki??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach