Skocz do zawartości
tokarex pontony

Ruchoma czy stała szpula?

Obornicki Wędkarz

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich ..!!.. Jestem początkującym spinningistą , moja jedyna dotąd złowiona ryba to szczupak . Ale od razu przejdę do tematu :Myślę czy kupić kołowrotek o ruchomej szpuli ( NIE MULTIPLIKATOR TYLKO KOŁOWROTEK MUCHOWY ) Proszę o doradzenie na którym kołowrotku są dalsze rzuty Itp. Z góry dziękuję 1

przynęty na klenia   Dragon
Napisano

chyba nie jesteś za dobrze zorientowany w jakich czasach żyjemy, bo kołowrotków o ruchomej szpuli praktycznie się już nie używa do połowów metodami innymi poza muchową. A już zwłaszcza do spiningu. W grę wchodzi tylko kołowrotek o stałej szpuli lub multipikator.

Gość jarek001
Napisano
chyba nie jesteś za dobrze zorientowany w jakich czasach żyjemy, bo kołowrotków o ruchomej szpuli praktycznie się już nie używa do połowów metodami innymi poza muchową. A już zwłaszcza do spiningu. W grę wchodzi tylko kołowrotek o stałej szpuli lub multipikator.

Co ty gadasz!! a przeplywanka poczytaj troche o Centerpinie na lozyskach. Z pewnoscia taki kolowrotek nie nadaje sie do lowienia na spinning ale nie mozna mowic ze te kolowrotkii to przeszlosc ja z przyjemnoscia bym zamienil moje kolowrotki na jeden taki.

Napisano

Co ty gadasz!! a przeplywanka poczytaj troche o Centerpinie na lozyskach. Z pewnoscia taki kolowrotek nie nadaje sie do lowienia na spinning ale nie mozna mowic ze te kolowrotkii to przeszlosc ja z przyjemnoscia bym zamienil moje kolowrotki na jeden taki.

Po pierwsze, autor tematu pytał o kołolwrotek do spiningu, a jak sam zauważyłeś z ruchomą szpulą nie nadaje się w ogóle do tej metody.