Skocz do zawartości
tokarex pontony

Międzyzdroje - Wakacyjne wędkowanie.


Deuuu

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy koledzy, mam do was pytanie na temat w/w miejscowości. Pod koniec lipca wybywam tam na wczasy, jednak bardziej od ciągłego leżenia plackiem na plaży wolał bym spróbować swoich umiejętności podczas wędkowania w morzu. Jeśli chodzi o międzyzdroje jestem kompletnie zielony, wiem gdzie jest hotel Amber, kilka barów, molo i to wszystko :wink: Więc doradźcie mi gdzie można tam zamoczyć kija, najbardziej pasował by mi oczywiście spinning ale ewentualnie z braku takiej możliwości mogę również pobawić się w Surfcasting czy grunt na jakimś kanale ew. jeśli jest tam taka możliwość to rejs za Dorszem.

Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam i do zobaczenia nad wodą :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przynęty na klenia   Dragon

A więc tak, jeśli chodzi o rejs na dorsza, opcja ta odpada. Najbliżej od Międzyzdrojów pływają z Kołobrzegu. Na kanale też nie połapiesz, bo takowego tam nie ma :) Pozostaje Ci łowienie z plaży, jednak nie wiem dokładnie gdzie co i jak. Na pewno z rejonie kamieni za bazą rybacką będzie można coś porzucać za jakąś beloną a może i trotką :). W wolnej chwili wpadnij do Świnoujścia połowić z falochronu, jak trafisz na dory dzień to na boczny nałowisz się okoni do woli, ewentualnie z gruntu trafisz na leszcza, węgorza. Tylko te watachy turystów, ehhh....

Niedaleko Międzyzdrojów w Wisełce masz 2 jeziorka. Jedno "dziekie" wygląda na typowo karasiowe, linowe, jednak tam nie łowiłem. Kolejne, przy którym zlokalizowane są ośrodki wypoczynkowe, jest według mnie totalnie bezrybne, kilka lat temu spędziłem nad nim 3 dni pod namiotem, nie łowiąc nie ani na spina ani na grunt czy spławik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach