Skocz do zawartości
Dragon

KARPIE okolice Warszawy.......... Wisła?

ramik

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Od roku łowię karpie wiec doświadczenia prawie 0, tym bardziej że tylko na łowisku specjalnym Okoń i tam juz mam dość, jest super za każdym razem są rybki (mój rekord 8kg), warunki i atmosfera ok ale ja lubię po 1 zmieniać łowiska a po 2 wiadomo nic tak nie cieszy jak ryba z naturalnego zbiornika, tym bardziej karp, dziki karp.

Może ktoś podpowie gdzie można złapać miśki w Warszawie lub okolicach, tak jak pisałem jestem początkujący i może na początek w miarę łatwe łowisko, gdzie karpie znaja kulki, albo jak się z 2-3 dni zanęci to będzie efekt, niestety mam czas tylko na wypad na noc albo na dzien czyli zasiadka do 12 godz. max wiem ze to mało ale praca + dwójka małych dzieci nie pozwala na więcej. Mam też pytanie o Wisłe czy występują w regionie Warszawy karpie i jeżeli tak to mniej więcej gdzie wiem ze na Narwi łapią nad Zegrzem również, a Wisłą ze swoim brudem w naszym regionie pozwala na życie karpi? Od 3 lat łapię na Wiśle w odcinku warszawskim ale o karpiach nie słyszałem, choć może do nich nie dotarłem,

przynęty na klenia   Dragon
Napisano

ramik, Na warszawskiej Ochocie jest Jeziorko Szczęśliwickie. Zbiornik swego czasu był intensywnie zarybiany karpiem przez koło PZW nr 7. Nie jest to jednak łatwe łowisko (jest to glinianka, miejscami dość głęboka) poza tym wokół jest park miejski więc ani ludzi, ani wędkarzy nie brakuje. Jeśli chcesz się tam wybrać to moim zdaniem najlepiej późną jesienią lub wczesną wiosną. Wtedy masz względny spokój.

Nie łowię tam zbyt często (wolę spokojniejsze miejsca) ale kilka karpików trafiłem tam jako przyłów.

• 2 weeks later...
Napisano

ramik, O dziwo w syfie wiślanym dobrze się mają miśki. Za Łomiankami w stronę Nowego dworu w kilku miejscówkach, które w tym roku odwiedzałem za sumem byli również wędkarze polujący właśnie na karpie i to skutecznie, 4 , 6 kg mieli a i o 9kg opowiadali.