Skocz do zawartości
tokarex pontony

Silnik elektryczny do pontonu


plywak21

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Poważnie zastanawiam się nad kupnem silnika elektrycznego. Po przeglądzie rynku, wychodzi że najlepsze są silniki od epropulsion.  Zastanawiam się nad tymi silnikami:

https://elektrykajachtowa.pl/111-spirit-10-3km

oraz

https://elektrykajachtowa.pl/strona-glowna/498-spirit-10-evo-kompletny-zestaw-z-rumplem.html

Znam elektrykajachtowa, bo brałem od nich już pare rzeczy do kamperka, ale silnik to spory wydatek.

Czy ktoś z was ma te silniki? Jakie doświadczenia? Czy to warte swojej ceny?

Pływam głównie pontonem zodiak 3,6m po jeziorach.

 

Z góry dzięki za podpowiedzi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przynęty na klenia   Dragon

Cena trochę rzeczywiście odstrasza  ,  no chyba że Cię stać . Nie miałem z tymi silnikami do czynienia i się nie wypowiem na ich temat ale z mojej strony mogę polecić Haibo M 150 który jest podpięty do gumiaka 360 cm i sobie zajebiście z nim radzi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, zajac222 napisał:

Cena trochę rzeczywiście odstrasza  ,  no chyba że Cię stać . Nie miałem z tymi silnikami do czynienia i się nie wypowiem na ich temat ale z mojej strony mogę polecić Haibo M 150 który jest podpięty do gumiaka 360 cm i sobie zajebiście z nim radzi 

Do jakich prędkości się buja?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mierzyłem  , ma dodatkowo funkcję Sport  , taki powiedzmy dopalacz i powiem szczerze że po włączeniu tej funkcji trochę mocniej czuć przyspieszenie . Pływałem tak tylko dwa razy bo za mocno dostaje aku po dupie . 

Na minus z tym silnikiem jest tylko to że rumpel jest w po@iomie i nie można go złożyć 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months later...

Pontonu, a zwłaszcza silniczka używam rzadko (2-3 razy w roku) ale intensywnie (10-14dni). Ostatnio podczas majówki zaczął szwankować przełącznik biegów. Silnik gasł przeważnie na piątce, trzeba było oszukać przełącznik i "zawiesić" go między czwórką, a piątką, żeby spokojnie pływać. Rozglądając się za nowym przełącznikiem wypłynął temat maximizera i z nim wiąże się moje pytanie. Czy warto pójść w tym kierunku, zważywszy, że silnik nie jest już nowy (około 6 lat) i wymienić przełącznik na maximizer. Jaki może być koszt takiej wymiany (czy nie przerośnie wartości silnika)? Czy to w ogóle ma sens? Silnik to Minkota Endura/C2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.