zygusis Napisano 17 Sierpnia Share Napisano 17 Sierpnia Witam, Dzisiaj podczas wędkowania w trakcie wyrzutu połamała mi się szczytowka w wędce. Była dopiero drugi raz nad wodą. Wędka to DAM yagi light jig 5-26g 2.70m zakupiona w sklepwędkarski.pl. Macie jakieś doświadczenia z reklamacjami w tym sklepie wędek tej firmy? Czy zostanie ona uznana, jeśli tak to czy zostanie naprawiona czy wymieniona na nową? W razie odrzucenia reklamacji w jaki sposób naprawić samodzielnie taką wędkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zajac222 Napisano 18 Sierpnia Share Napisano 18 Sierpnia Oddaj na gwarancji, powiedz jak było i tyle, sam sklep nie naprawia a wysyła do serwisu a gwarancję powinni Ci uznać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ESSOX Napisano 21 Sierpnia Share Napisano 21 Sierpnia Żadna firma produkująca wędki nie naprawia takich złamań z uwagi na późniejszą zmianę parametrów wędki. Jak uznają gwarancję , dostaniesz nową wędkę albo cała część szczytową, ewentualnie zwrot kasy. To można próbować naprawić w jakimś niezależnym serwisie pogwarancyjnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.